Změnila jsem americkou HIGH SCHOOL

Všechny vás krásně zdravím po hrozně moc dlouhé době! Čas tu hrozně letí, už mi zbývá jen 105 dní tady. Odlet jsem si naplánovala na 10. Června. Vlastně to je přesně o dva měsíce dřív, než jsem minulý rok odjela.



Anglicky jsem si zvykla tak hrozně moc mluvit i trochu psát, že mám trochu problém se stavbou vět v češtině. Každopádně mám jednu neuvěřitelně uvěřitelnou novinu. Změnila jsem školu. 

Proč? Protože je to o příležitostech. Moje stará škola byla skvělá, i přesto, že jsem ze začátku nebyla tak moc nadšená, zamilovala jsem si to tam. Jenže moje stará škola nebyla ta klasická HIGH SCHOOL. Neměla fotbalový tým a pomalu žádné mimoškolní aktivity. A tak když se naskytla možnost, školu jsem změnila. Takže teď chodím na tu obří klasickou HIGH SCHOOL asi s 3 tisíci studenty, fotbalovým týmem, 4 tělocvičnami, plaveckým bazénem, baseballovým, fotbalovým (americký tak evropský) hřištěm a tenisovými kurty. Mohla jsem si změnit některé předměty, máme obří jídelnu, kde to teda není jako v Mean Girl-jeden stůl pro roztleskávačky, jeden pro fotbalisty atd… A je to boží. 



Ale abych vám nepřipadala, že jsem nějaká rozcapená anebo že místo toho, abych si toho že jsem v USA vážila, tak si ještě vymýšlím nějakou změnu škol… pěkně vám to všechno vysvětlím.

Vlastně už od začátku celého mého Exchange roku jsem měla chodit do školy v mém městě, kde bydlím-což je DICKINSON. Měla jsem chodit do DICKINSON HIGH SCHOOL. Ale oni si řekli, že vezmou jen 5 exchange studentů a na mě bohužel místo nezbylo. 

Tak jsem se dostala do soukromo-veřejné školy ve vedlejším městě LEAGUE CITY-ODYSSEY ACADEMY. V celém tom půl roku, co jsem tak chodila, mi rodina říkala, jak mě zkusí dostat do Dickinsonu. Pro ně by to bylo lepší, protože platí daně, a já ani nechodím v jejich městě do školy, a pak také je to celkově blíž. Nakonec se to, že mě tam dostanou v průběhu roku do Dickinsonu, prostě zapomnělo. Nic se neřešilo, nic se nedělalo. Až jednoho dne jsem se bavila s další Exchange studentkou, která stále chodí do Odyssey academy, že by přece jen bylo skvělý, kdybychom si mohli vyzkoušet i tu klasiku. 

 Mardi Gras festival v Galvestonu.

A tím to začalo. Během tří dnů jsem změnila školu. Můj host dad napsal email do školy v Dickinsonu a oni odpověděli, že se jim zrovna uvolnilo místo. A tak v úterý na konci ledna jsem šla poprvé do mé nové školy. 

V mé staré a nové škole je hrozně moc rozdílů. Jednak je moje nová škola asi tak 10krát větší, tak taky nabízí o mnoho víc možností. Změnila jsem si předměty, takže nyní mám DANCE, US HISTORY, GEOMETRY, PE, ART, PROF. COMMUNICATION, ENGLISH 2. Ano, takže jediné dvě hodiny, kde vlastně něco děláme a je to trochu složitější je US History a English (i když ta je teda taky lehká). Takže se vlastně vůbec neučím (jako bych ses někdy učila). 


Krom toho jsem také začala dělat sport. Přesněji jsem v TRACK&FIELD TEAM. A je to teda pěkně náročný. Zatím jsem teda byla jen na dvou trénincích, protože jsem to začala dělat nově, ale je to docela makačka. Abych pravdu řekla, moc to nedávám. 



Jsem hrozně ráda, že se mi naskytla tato příležitost vyzkoušet oba dva typy škol. Tak třeba někoho jen takový informační článek bude bavit. Mějte se krásně! :)


Share this:

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Zajímavý článek :) Drřím palce, ať se daří :)
    Gingernika

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně z článku cítím tvoje nadšení z nové školy :) Je super, že si můžeš takto vyzkoušet dvě odlišné školy - a tahle tvoje nová zní teda o dost líp :) Tak ať se ti daří! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se hlavně daří holka! A přežij ten novej sport!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, tenhle článek je hrozně zajimavý :) zrovna ve čtvrtek jsme si ve škole povídali o Mardi Gras festivalu :) já vždycky chtěla vyzkoušet chodit na tu klasickou americkou High school, ale bohužel jaksi nemám možnost.

    OdpovědětVymazat
  5. Je super vidět, když mladí lidi cestují, a o to víc, když vyjedou na dýl třeba právě za studiem :) určitě ti takový rok dá mnohem víc než rok někde na střední v Česku...

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní9.3.17

    Po delší době jsem se zase podívala na tvůj blog a úplně si mě navnadila k tomu podívat se do Ameriky. Je to můj sen už hrozně dlouho a prostě doufám, že se mi jednou podaří vyjet tam na delší dobu jako ty :D. A ty fotky jsou naprosto úžasný :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!