Heide Park

Ahojky všichni! Dneska bych se s vámi chtěla podělit o zážitek, který jsem zažila teprve před dvěma dny. Totiž, k Vánocům jsem dostala takové dva větší dárky, mezi které patřil lístek na koncert Justina Biebra -přičemž na ten nejdu, protože jedu na rok do Texasu- a také jsem dostala poukaz na výlet do zábavného Heide Parku v Německu! A vy jistě víte, že zábavné parky a adrenalin zbožňuji. Minulý rok jsem také psala článek o německém Legolandu, tak se můžete kouknout i tam (#neplacenáreklama).


Heide park se nachází v německém městě Soltau, rozlohou zabírá 85ha. Cesta nám autobusem z Prahy trvala asi 8-9 hodin. Do Heide Parku jsme tedy přijeli chvilku před 10 hodinou, takže park ještě nebyl otevřen. Dostali jsme vstupenky, přešli do „oblasti“ před vstupem k atrakcím a poslechli si řeč chlápka, který to tam nakonec i otevřel. Německy nikdo z nás neuměl, ale řekla bych, že říkal nějaké informační věci a pak něco jakože jestli se těšíme, ať mu ukážeme, jak umíme křičet a řvát a tak… A pak se otevřelo. 

Krake-na tuhle atrakci jsme čekali asi tak hodinu a půl. Fronty jsou na ty větší atrakce vážně dlouhé, ale zase to za to čekání stojí.

 
Colossos-Snad největší dřevěná horská dráha v Evropě. Každopádně ji zrovna opravovali, takže nebyla otevřená :/. 

 
Limit-Naprosto boží atrakce. Fronta sice také asi na hodinu a půl, ale ten zážitek. Akorát je celkem blbý, že vy si vystojíte frontu, pak nasednete, minutu jedete šílenou rychlostí a pak zase můžete jít čekat frontu jinam. Ale tak to je asi jasný všem. 
Na téhle atrakci jste každou chvíli hlavou dolu, každopádně nebojte, jeli jsme tak rychle, že jsem si ani pořádně neuvědomovala, kdy jsem nahoře a kdy dole. 

Big Loop-Další super věc, vypadá to sice totálně děsivě (ne na tomto obrázku), ale je to spíše taková procházka růžovým sadem. 

Flug der Damonen-Opět nekonečná fronta, ale bylo to vážně super. Sice jsme si počkali ještě o trochu déle protože pár jízd před námi se rozhodli atrakci kontrolovat-takže asi dvě jízdy jeli bez lidí. Ale i tak, vážně super. 

Desert Race-Hned první atrakce, na kterou jsme šli. Během dvou vteřin se dostanete z rychlosti 0km/h na rychlost 100km/h. Takový vtlačení do sedačky jsem ještě nezažila. 

Scream- Na tuhle atrakci si také chvilku (asi hodinu) počkáte. Pak vás tohle monstrum vyveze do výšky 71m, z které volným pádem spadnete dolů. Pád trvá asi tři vteřiny-rychlost asi 100km/h.

Aqua Spin- Vypadá sice celkem nevinně a přitom to ani tak nevinné není. Tohle totiž s vámi houpe sem a tam, hlavou dolu, nahoru, dopředu a dozadu. Mezitím se vy nestihnete vzpamatovat z toho, že jste obličejem k zemi, a už jste zase vzhůru nohama. Vážne skvělá atrakce!  

Heide park rozhodně nabízí zábavu spíše pro větší děti a dospělé. Většina atrakcí je totiž omezena věkem i výškou (12,14 let, od120,140cm). Navíc park je známý spíše těmi většími atrakcemi, než nějakými kolotoči, které máte i na vesnické pouti :D. My jsme měli otevřeno do devíti večer, tím pádem jsme, až na pár těch menších atrakcí, park prošli celý.  Špatně se mi z ničeho neudělalo, tak to bylo vážně super.


Vlastní fotky mám jen z mobilu, tak jsem přidala alespoň ty, které jsem našla na oficiální stránkách Heide Parku.

Máte rádi zábavné parky? Byli jste někdy v Heide Parku? 
Jak užíváte léto? 

Smějte se krásně! :) 

Denyii.

Share this:

,

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. preboha! tak asi na nič z toho by ma nikto nedostal :D obdivujem, ako si si to dokázala užívať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, já bych asi na většinu atrakcí neměla odvahu :D Ale věřím, že pro tebe to musel být skvělý zážitek ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já tyhle parky miluju, ale dělá se mi špatně i z velké houpací lodi co najdeš na každé pouti takže se většinou jenom koukám :D. Kdybych měla možnost se takhle někam podívat tak bych asi skončila u zírání na ječící lidi a u kolotočů(a ostatních ´menších atrakcí´:D)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to bych nevlezla ani na jednu věc :D Jsem hrozná poseroutka :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, tie atrakcie :) Ja som v takom väčšom parku bola len vo Viedni v Práteri, kde sme na horskej dráhe išli asi 4x a potom sa moja láska ku "kolotočnom" zmenila po absolvovaní "Energy", po ktorom som povedala, že kolotoč už nechcem ani vidieť :DDD
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju lunaparky. Já byla zatím jen v jednou francouzském a Prateru, ty fronty jsou ale děs.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  7. Very nice blog :)

    Would you like to follow each other on GFC and Google +?
    I'll follow back after it
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    OdpovědětVymazat
  8. Mě na zábavních parcích právě hrozně štvou ty fronty :D

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!