České Švýcarsko

Ahojky všichni! Dneska vám píši jeden z posledních příspěvků z Česka. Totiž, po sté, 10.8 konečně jedu! Ale dnešní článek nebude o tom, jak se hrozně moc těším na to všechno nové, co mě čeká. Dnešní článek budou, jak jinak, než fotky, které jsem nafotila, když jsme byli na výletě v Českém Švýcarsku.


Já už jsem tam sice jednou byla (jako snad všude, kde jsme letos byli), ale to mi bylo asi tak 7… a tak jsem se rozhodla a vynutila si, že se tam rozhodně musíme jít podívat znovu. A tak se tedy jelo. Z Mladé Boleslavi to není zrovna nejblíž, tak jsme jeli hned ráno.

Nejdříve jsme se projeli na lodičkách oběma soutěskami, poté jsme šli cestou z lodiček na oběd. A pak! Pak jsme šli hrozně moc kilometrů na Pravčickou bránu. Vážně, celkově jsme ušli něco kolem 15 kilometrů-pěšky!! Naštěstí to byl opravdu fajn výlet, na který ráda budu vzpomínat.
Doufám, že se vám fotky líbí! Když tak poraďte, co zlepšit. :)

 

















Byli jste někdy v Českém Švýcarsku?

Share this:

,

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Nádherné fotky a krásný výlet. :) Já se do Českého Švýcarska už dlouho chystám a snad se tam i brzy dojedu podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Téééda, tam je ale nádherne. Rada by som sa tam pozrela.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. České Švýcarsko je krásné. Byla jsem tam už několikrát a pokaždé je to zážitek. Už se těším na tvůj první článek z Ameriky! :)

    A ráda bych i ostatní čtenáře pozvala na svůj blog BY CORRA ♥ který bude již od neděle (7. 8.) na své vlastní doméně bycorra.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, v Českým Švýcarsku je hrozně krásně!

    OdpovědětVymazat
  5. V Českém Švýcarsku je opravdu nádherně. ♥ Zamilovala jsem si to místo hned jak jsem viděla všechna ta nádherná místa.

    OdpovědětVymazat
  6. Och, ty fotky! ❤ :o

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, opravdu krásné fotky! ♥ Do Českého Švýcarska bych se určitě někdy chtěla podívat, slyším na něj tolik pozitivních slov :).

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, to je nádhera! My se tam s přítelem chystáme zrovna ve středu a budeme tam do neděle. Už se fakt nemůžu dočkat, když vidím ty fotky. Předtím jsem tam nikdy nebyla a všichni o tom furt básnili, tak jsem se konečně taky dočkala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Šťastnú cestu! Fotky sú krásne, príroda je úplná topka! Milujem ten kľud, ktorý vo mne navodí. :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  10. Cool photos! This is a Very beautiful place!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpovědětVymazat
  11. wau super fotky muselo tam byť krásne len tak dalej ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, je to tam naozaj nádherné <3
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, tam jsem jako malá byla, ale v té době jsem vůbec netušila, že je to národní park, tedy České Švýcarsko.. až teď díky tvému článku jsem si to uvědomila :D Ale stejně bych se tam chtěla ještě někdy podívat, jelikož se mi tam taky moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  14. U tebe ale není co zlepšovat! :D Fotky jsou úplně krásné... V Českém Švýcarsku jsem byla vcelku nedávno a je to tam opravdu nádhera, ta příroda a klid :3

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!