Skanzen Přerov nad Labem

Ahojky všichni! Dneska jsem si pro vás připravila článek s fotkami z Přerova, ze skanzenu. V přerovském skanzenu jsem sice už byla několikrát, ale vzhledem k tomu, že je to od nás hodně dostupné místo, neváhali jsme a vyrazili se tam podívat znovu (asi tak po 10 letech jo). 


Polabské národopisné muzeum (též Skanzen Přerov nad Labem) je oficiální název nejstaršího českého skanzenu lidové architektury, který sídlí v středočeském Přerově nad Labem.-wikipedie


Pokud neradi čtete, tak tohle už je všechno. S radostí vás pustím! Můžete se jít podívat na fotky. :D
A pro ty, který prahnou se o mně dozvědět něco víc, tu mám to něco víc.
 
Za 11 dnů pojedu do Heide Parku v Německu (teprve nedávno jsem se dozvěděla, že se to nepíše HIDE park :D). Nemůžu se dočkat. A pak po Heide Parku za dalších 10 dnů do Houstonu-a tam už zůstanu.

Ne, já se tak hrozně moc těším. Jak na Heide Park, tak na Ameriku. Bude to super, určitě jo.

 

Předtím, než odjedu do USA, tak si snad ještě připravím jeden článek, týkající se čistě jenom USA, tak se můžete těšit!! A když už jsem se dostala k článkům, budou ještě nějaké o výletech po ČR-jen doufám, že stihnu všechny fotky upravit ještě předtím než odjedu-pak už se totiž k článkům o ČR vracet nebudu. 


A teď zpět k blogu. Hrozně moc, moc, bych vám chtěla poděkovat za 80 pravidelných čtenářů! Opravdu to pro mě moc znamená. Nedávno vlastně i můj blog oslavil 1. narozeniny. Žádnou GiveAway jsem si tedy nepřipravila, což mě na jednu stranu hrozně mrzí, no na druhou můžu udělat giveaway teprve až se vrátím z USA, přičemž by mohla být fakt obrovská-s hodně super cenami.









 
Opuštěný zámek vedle. 

Jinak doufám, že si užíváte prázdniny! Mějte se krásně, ahoj, Denyii.

Share this:

, ,

CONVERSATION

18 komentářů:

  1. Krásné fotky. :) Užij si to v USA!

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásné, ani jsem nevěděla, že nějaký takovýhle skanzem existuje :) Moc gratuluju k tolika pravidelným čtenářům a jsme moc ráda, že jsem mezi nimi ♥ A už teď se moc těším na články z USA, uvidíš, všechno zvládneš! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! Jaký máš fotoaparát? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Fotím zrcadlovkou canon eos 1100D a tyhle fotky objektivem canon efs 18-55mm. :)

      Vymazat
  4. Nádherné fotky! Jaký máš fotoaparát? :O

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj krásne fotky! :) Je to sranda vidieť ako sa žilo predtým, ako to vyzeralo u ľudí v domoch a podobne :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky. Užij si to v USA! Tiše závidím. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  7. Skanzen mám kousek od mého města, byla jsem tam už asi taky 2x a stále mi to přijde moc pěkné :) jako menší jsem si vždy představovala jaké by to bylo, kdybych žila v te době.. Moc pěkné fotky ! A uzij si Ameriku!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. V tomto skanzenu jesme už kdysi byla, je to tam opravdu moc hezké. :) Přeji šťastou cestu do USA, určitě si to tam hrozně moc užiješ. :) Určitě piš co nejčastěji články, ať víme, jak se ti tam líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, v takovém podobném jsem kdysi byla, ale bylo mi tak 12 :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi zaujímavý článok a nádherné sú fotky!

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou nádherné fotografie, úplně z nich číší historie, jaké to bylo kdysi.

    OdpovědětVymazat
  12. Tam jsme jezdívali se školou snad pořád! Tenkrát mě to samozřejmě nebavilo, ale je to tam moc pěkně udělané :)

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi pekný design, to facepalmujuce dievča je na tom top :DD tu Ameriku ti teda závidím aj ja by som rada sla... Bohužiaľ nemá ani velmi kto ist so mnou (teda rodičia by mi "samej" nedovolili a oni nechcú) a urcite to nie nie najlacnejšie. Ale dúfam ze sa tam niekedy vyberiem :)
    Tiez som nedávno bola na výlete v
    Južných Čechách a publikujem články prave z tohto obdobia, takze ked zaťa zaujímajú takéto veci, môžeš sa prísť pozrieť ku mne na blog :) inak fotky su pekne, aj ked trosku tmavé, asi by sa hodilo upraviť expozíciu a kontrast, ale velmi dobre viem ako to je s fotkami, mne sa ich teda nikdy nechce upravovať :D a ďakujem za komentár na mojom blogu :) a gratulujem k 1. narodeninám a na giveaway sa zastavím aj ked šťastie v tomto ma asi uz dávno opustilo :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tvoje fotky jsou kvalitní a nádherné a není to jen fotoaparátem! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne krásne fotky, to je miesto kde sa oplatí ísť :)

    http://theflemmieux.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Tyjo, ani si nepamatuju, kdy naposledy jsem byla v nějakým skanzenu.

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!