Plány

Ahojky všichni! Konec roku, začátek léta a prázdnin se neodvratně blíží, těšíte se? Co se týká mě, na jednu stranu se nemůžu vůbec dočkat-léto, dovolená, moře, usa-kdo by se netěšil, že? Každopádně na druhou stranu se budu muset jenom loučit. Jsem v devítce, takže se budu loučit se svými spolužáky, i když nejsme perfektní třída a jsme totálně rozkouskovaný na skupinky, budou mi všichni chybět. Asi nejvíc to, že vlastně celých devět let jsem měla pořád to samé, vídala se se samými lidmi a chodila na stejné místo. Kdežto teď tohle všechno končí a pro mě obzvlášť. O prázdninách se budu loučit také s rodinou, pač jedu na rok do Texasu (já vím, že už to všichni víte, jen to prostě musím pořád opakovat :D). Takže pro mě tenhle rok bude samá změna.


Co se týká června, čeká mě určitě nezapomenutelná dovolená s mojí kamarádkou. Jedeme do Turecka (nebojte, 100% se vrátím), tak samozřejmě čekejte nějaké super fotky! 

Pak mě čekají prázdniny a s nimi už od Vánoc očekávaný zábavný park Hide Park v Německu. Jinak si také plánuju najít brigádu, ale zatím to vypadá, že mě nikde nejspíš nevezmou :D. 

A pak samozřejmě USA a Texas, s tím samozřejmě přijde i spoustu dalších zážitků! :)

A co na prázdniny a léto plánujete vy? Čekají vás nějaké změny?









Mějte se krásně! 
Omlouvám se u některých fotek za nízkou hloubku ostrosi/rozostřenost. :) 

Share this:

,

CONVERSATION

9 komentářů:

  1. Super článek! A úžasné fotky! Dovolená v Turecku bude určitě super! :)
    Já mám zatím něco málo - v červnu Color run, červenci dovolená v Chorvatsku (jako správnej Čech) a v srpnu budu poprvé jako praktikant na táboře. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. Usa závidím, ja nemám plány žiadne zatiaľ :) musím nájsť prácu, takže tej dovolenky asi moc nebude :) inak krásne fotky :

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, moc se mi líbí :-)
    Přeji ti pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky! :) Veľmi pekný článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. wau super fotečky, milujem prírodu a toto je proste super :)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a zároveň krásné plány. :) Mě čeká jen brigáda, ale na koupališti, takže se zároveň i těším. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou skvělý! Pampeliška obzvlášť.

    Moc se těším, až budeš psát postřehy a zážitky z USA. A samozřejmě na fotky.

    Na prázdniny zatím žádné plány nemám a pravděpodobně to tak ještě dlouho zůstane. Jediným záchytným bodem je pro mě tábor, jinak vážně nic.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě čekají státnice, když se mi povede dodělat bakalářku, takže žádná sláva. Ale s přítelem pojedem do Itálie a na to se fakt těším neskutečně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Toto bol môj prvý rok na vysokej v Prahe a doma som strávila len pár dní počas celého roka. Takže prázdniny sa chystám stráviť doma s rodinou, ale nechcem sa vzdať ani Prahy, takže budem dosť premávať medzi Slovenskom a Prahou :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!