Co očekávám od USA?

Ahojky všichni! Ať už většina z vás ví, že jedu do US nebo jste se to právě dozvěděli díky tomuto článku nebo čtete menu, tak ano, opravdu jedu do USA. A dnešní článek bych chtěla věnovat právě mému ročnímu pobytu v USA. Přesněji se budu vyskytovat v městě Dickinson, Texas (článek o mé rodině a umístění tady). Kdybyste se ptali, jak jsem se k tomu dostala, tak článek je pro změnu tady. :) A tak když už jsme si prošli tyhle věci okolo toho, co a jak, jdeme na článek. Rozhodla jsem se napsat pár věcí, které očekávám od USA. Myslím, že je super, že si to takhle napíšu předem, abych pak až budu v Texasu nějakou delší dobu, mohla porovnat, jak moc jsem byla vedle :D. 





První a určitě hodně podstatná a základní věc, kterou od US očekávám, je zlepší angličtiny o 100%. Doufám, že budu velmi dobře rozumět, plynně mluvit, trošku umět i psát, a že už pak nebudu mít s angličtinou skoro žádný problém (ale je mi jasné, že gramatika asi tak dobrá nebude). 



Další věc, které se trochu i bojím, ale myslím, že ji určitě (na 100%) zažiju, je poznání nové kultury, jiného způsobu života a celkově takový „jiný svět“. A osobně doufám, že se mi tenhle nový svět, nová kultura a skoro jiný způsob života bude líbit, protože jestli ne, tak co budu dělat? :D 

Od US také očekávám celkovou změnu mě samotné (samozřejmě vím, že jestli se chci změnit, musím sama…). Myslím tím, že se osamostatním, začnu si více vážit věcí doma a mé rodiny, mých kamarádů a také, že tak nějak víc dospěji (i když, dítě chci být pořád).

Doufám, že mi US přinese nezapomenutelné zážitky, nové kamarády, druhou rodinu a druhý domov. A pak samozřejmě doufám, že mi US přinese do budoucího života opravdu hodně.

Vypsala jsem takové ty samozřejmé věci, takové, které si nejspíš přeje každý Exchange student. Ovšem přece jenom, ne každému se tohle splní. No, já doufám a věřím, že mě se tohle všechno a ještě mnohem víc splní! :) Mějte se krásně a nebojte se objevovat, poznávat, dělat věci, které byste normálně nedělali. 

Malinko jsem se i inspirovala článekem blogerky Evy Krejcárkové, která do USA také jede. 
 
zdroje obrázků: 1., 2., 3.,  

Share this:

,

CONVERSATION

11 komentářů:

  1. SKvělý článek! Tolik ti závidím. Já jsem teď ve třeťáku na střední a taky bych docela někam vyjela, jenže příští rok je maturita a tak se na ní musím soustředit. Lituju toho, že jsme měli na základce učitelku, která nás nic nenaučila. Je to škoda. Ale rozhodně se těším na tvé další články o USA, z USA a i na ty ostatní:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek! :) A děkuji za zmínění!!! ;) My to nějak zvládneme! To se prostě poddá! :P Ale musím říct, že se s tím mluvením budeme slušně prát :D Taky začínáš být čím dál víc nervozní? :O Včera na oslavě se mě zeptali známí kdy že tedy odlétám...málem jsem se rozbrečela, když jsem řekla 4. srpna a podívala se na smutně se usmívající mamku. :(
    -Eva
    Rainbow Journeys

    OdpovědětVymazat
  3. I want go to the USA! *o*

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    And please click this link: choies.com/product/monochrome-stripe-print-lined-chiffon-palazzo-pants_p66885?cid=6460jesspai THANK YOU :)
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach , aj ja chcem ísť do USA! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Také doufám, že se ti to všechno vyplní! :) Jak už jsem několikrát psala, jsem děsně ráda, že tam jedeš, takže určitě piš mnohem víc článků! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že se dočkáš všech těchhle bodů. :) Je super, mít možnost vyjet už v takhle mladém věku a ještě k tomu jako student. Přeju hodně štěstí.

    ByCorra

    OdpovědětVymazat
  7. To ti neskutečně závidím!!
    Michaela
    K&M Style

    OdpovědětVymazat
  8. Ačkoliv znám jen z vyprávění spolužačky, střední škola v USA je úplně jiný svět a předpokládám, že ti splní tvé body a zkušenost to určitě bude obrovská, hlavně si to užij! :)

    OdpovědětVymazat
  9. držím ti palce, nech sa ti darí ;) pln si svoje sny ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Moc Tě obdivuji, že jedeš takhle mlaďounká a sama na rok pryč, navíc takhle daleko :) Moc držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  11. To e super, že taky někam jedeš! Já teď trávím rok v Belgii a rozhodně jsem nečekala, že to dopadne tak, jak to dopadlo :D Abych se vysvětlila: Nečekala jsem, že se změním tolik a k lepšímu. Nečekala jsem, že se naučím tak dobře francouzsky. Nečekala jsem,že se mi bude a nebude chtít odjet zároveň. A rozhodně jem nečekala, že to bude tak v pohodě a normální. Není to dobrodružství 24/7, ale je to skvělé... Kdyby tě zajímalo víc o tom, jak si tady žiju, můžeš mrknout na můj neknižní blog (mylifeinchocolateland.blogspot.be) a kdybys měla jakékoliv otázky, jsem jedno ucho (FB: Marky Knihomolka). Hodně štěstí a užij si to! :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!