Proč je jaro super

Ahojky všichni! Protože je už konečně jaro, rozhodla jsem se napsat článek o tom, proč je i jaro super. Už dříve jsem psala 7 důvodů, proč mít rád podzim a také Proč mít rád zimu. A když už jsem napsala o těchto dvou obdobích, rozhodla jsem se pokračovat a napsat něco o jaru! A tak tedy, 

Proč je jaro super?

 


  Všechno kvete
A tím myslím snad úplně všechno. Jasně pro vás alergiky to asi není to pravé… každopádně, vy pak skoro nic nemusíte dělat (stačí to všechno svádět na to, že vám prostě teče z nosu a očí, a že jste nemocný-alergie, a máte  o to vystaráno :D). Pro nás ostatní to je skvělé v tom, že to fakt hezky vypadá (to je tedy dobré i pro ty alergiky), a pak to všechno hezky voní. 



  Na jaře je každý fotograf
No vážně. Na jaře může být úplně každý fotograf! Přece není nic složitého vzít třeba i mobil a vyfotit květ. Kytky totiž nejsou vůbec složité objekty k foceni-tedy pokud vám na focení záleží a chcete mít něco speciálního, tak ano. A přece jenom, ty aleje rozkvetlých stromů, včeličky opylující květy nikdy nikoho neomrzí!




Opět se můžete vrátit ke „zdravému životnímu stylu“
Počítám s tím, že to, co jste začali dělat po Novém roce, už dávno skončilo. A teď je jaro! Máte mnohem více možností, můžete jít ven běhat nebo si vyjet na kole. Říct si, že přeci jenom léto bude hned po jaru a vy přece chcete vypadat dobře v plavkách. Pak taky na jaře je lepší světlo, a tak se fotky jídel na instagram (hlavně snídaní) fotí mnohem lépe než v zimě, za světla z lampy.


 Můžeš chodit venku jenom v mikině…
Nebo taky v bundě. Jaro má takové aprílové počasí. Jeden den je 20°C a druhý třeba jen 11°C. Navíc vedra úplně nejsou. Tím pádem je to super tak nějak pro všechny. A každý den vás čeká takové malé překvapení… nikdy nevíte, zda se večer v počasí opravdu trefili do těch 20°C nebo bude pouze 10°C. Není super být každý den mile či nemile překvapen? Hned pak život nabírá jiný směr :D. 


  Uvidíte včeličky a vosičky
Jééj, to je radosti! Když je nebudete dráždit nebo nebudete běhat naboso po zahradě, bude to úplně v pohodě. Vosy a včely jsou fajn zvířátka. Každopádně s jarem přijdou i jiné malé potvory, které už tak fajn nejsou. Třeba takový mravenci… každopádně tak i tak, příroda se probouzí a to je přeci pořád skvělé!



Věřím, že si vzpomenete určitě na spoustu dalších důvodů, proč je jaro super. Já jsem vypsala takové, které třeba (ne)okouzlují mě. Každopádně článek neberte tak moc vážně. Jaro je opravdu super. Jen je někdy i třeba oťuknout i ty věci, které zas tak super nejsou. I tak doufám, že jaro máte rádi stejně tak jako já (i pokud jste alergik :D)! Mějte se krásně, ahoj. :)  

Share this:

,

CONVERSATION

11 komentářů:

  1. Krásné fotky! Skoro vše mám stejně :D Miluju jaro, akorát mi začíná alergie, tak to je na tom to nejhorší :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Jsem jedině ráda, že alergik nejsem :D

    https://www.youtube.com/watch?v=acrK2MalsL4

    OdpovědětVymazat
  3. wau , super fotečky ;) a vitaj v klube :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý článok a nádherné fotky ♥ U mňa však nič netromfne jeseň ♥

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se řadim mezi alergiky, ale jaro miluju =) nejvíc to zmínený chození ven v mikinách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já na jaře nejvíc miluju ten pocit, že všechno začíná znovu. Znovu kvetou kytky, tráva je zelená, znova začínám cvičit a prostě celkově je to pro mě čas na nové začátky.
    A s fotkami máš naprostou pravdu. Nejsem nějaký fotograf, ale kytky jsou mé oblíbené téma, když chci vyfotit něco hezkého na Instagram :D

    OdpovědětVymazat
  7. V první řadě musím pochválit fotky, protože jsou prostě úžasné! :3 Na jaro se vždycky těším právě kvůli focení, protože všechno to rozkvetlé je naprosto nádherné a fotky jsou pak většinou taky nádherné, ahh.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš moc hezké fotky! ☺ Zítra (pokud nebude pršet) vyrazím ven a nejspíš nafotím nějaké taky! ☺ Tak uvidíme! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne fotky a z kazdym bodom suhlasim :))

    OdpovědětVymazat
  10. S příchodem jara jsem začínala zjišťovat, jak moc ho vlastně miluji! :)
    Hlavně že vše kvete a že je mnohem tepleji! :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!