Mám rodinu!

Panejo! Dozvěděla jsem se to teprve před pár hodinami, a tak jenom doufám, že to není apríl (dozvěděla jsem se to 1.4.-ale publikuji až dnes). Normálně kontroluji svoji přihlášku Exchange studenta každý den. Dnes jsem si řekla, že ji kontrolovat nebudu, protože rodinu budu mít určitě nejdříve v červnu. A jen jak přijdu domů, najdu email od paní Rule, že už mám umístění. Jsem fakt překvapená, protože hodně lidí ještě rodinu nemá a to tam má příhlášku od listopadu nebo ledna. Vlastně já na rodinu čekala jenom tři týdny!! Už vím, kde budu 10 měsíců bydlet. Juhu.

 

Panebože, já jsem tak šťastná. Omlouvám se, pokud budu psát nějaké nesmysly-za to může to, že jsem tak šťastná!
Tak tedy, jedu do Texasu. Bydlet budu v městečku s 20 000 obyvateli, jmenující se Dickinson. Jedná se o takové „předměstí“ Houstonu-což je 4. Největší město USA. Vypadá to, že tam budou i vedra, tak jsem ráda. Rodina se skládá ze tří členů: táta se jmenuje John, je mu 57 let a pracuje jenom jeden nebo dva dny v týdnu na zkrácený úvazek u hasičů. Rád sportuje a hraje golf. Mamka je Tanya a narodila se v Česku (proto je i umístění nestandartní, ale já jsem spokojená), nicméně skoro 20 let žije v USA. Ráda pracuje se dřevem, sportuje (na jejím profilu jsem našla fotky z boxu-tak asi i boxuje :D), má ráda motorky a navíc dříve také byla Exchange studentka, tím pádem mi může pomoci přenést se přes kulturní šok.  I když je z Česka, budeme mluvit POUZE anglicky! A poslední člen je brácha Clay, kterému jsou 4 a půl-narodil se o 7 dní dříve jak já-20.10.2011-osud.
 
Mají obrovský pozemek s velkým venkovním bazénem a zahradou! Krom toho mají 16 slepic a 2 malé psy. Dům mají opravdu hezký. Pokoj budu mít sama pro sebe s koupelnou se sprchou a vlastní televizí. Rodina má dokonce vlastní obchod. Na zahradě také grilují a promítají filmy.

Do školy budu dojíždět školním autobusem. Škola je v League City, což je hned vedle Dickinsonu. Budu tam navštěvovat Odyssey Academy a nejspíše budu nosit uniformu. Předměty a školní aktivity jsem na jejich stránkách nenašla, tak nevím.

Ohledně výletů, zatím jsem se dočetla, že nejspíš pojedeme na výlet do San Antonia nebo Austinu, pak také do Space Centra a kousek odtud do malého safari. Pak také můžeme navštěvovat Zoo a muzea. A v blízkosti je také Kemah boardwalk, což je zábavný park s horskými dráhami!

 Celkově to vypadá, že to bude moc hezké místo-hah, to budou super fotky.
S rodinou jsem se už zkontaktovala a domluvila se na skype. Doufám, že až budeme volat, že se dozvím další věci, které vám sem určitě zase napíšu, protože o tom nedokážu mlčet. Mějte se hezky, Denyii

zdroje: 1. , 2., 

Share this:

,

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Ty jo super, já byla tenhle rok taky na exchange, ale jen v Polsku =D Jak jsi se k tomu dostala mohu-li se zeptat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, už dříve jsem hledala různé školy v zahraničí. A pak jsem se nějak dostala ke stránkám akcevphode.cz-což jsou stránky, kde nabízejí roční pobyty v USA (i jiných státech), přižemč tam budeš chodit normálně do jejich škol a tak. :)
      Takovéhle pobyty dělá i spousta jiných agentur, stačí se jen trochu pohrabat internetem. :)

      Vymazat
    2. Děkuju za odpověď :D už jsem to našla v předchozích článcích... bohužel pro mě trochu pozdě, musela bych opakovat třeťák a tím pádem dělat maturu z matiky :D

      Vymazat
  2. wau to je super ♥ ja som bola na trojtýždnovom v Edimburghu, je todobra skusenost novy ludia a hlavne jazyk ! :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, já ti tak závidím, taková možnost ti může skvěle pomoc v kariéře!:-)
    Můžu se zeptat, co by jsi chtěla v životě dělat? Myslím zaměření..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, moc nevím, co bych v životě chtěla dělat... určitě bych chtěla cestovat-jenže tim si nevydělám žejo :D, pak bych taky chtěla fotit-zase, tím si taky nevydělám... a pak vést blog-čímž si taky nevydělám... takže shrnutí... nevím, co bych chtěla dělat. :) Možná, že bych mohla překládat nebo prostě něco s jazykama, které mě baví. :)

      Vymazat
  4. Blahopřeji. :) Texas je super. :) Nedaleko od Houstonu mám příbuzné a je to tam úplně jiné než tady u nás. Akorát je tam trochu vedro. I v zimě. :)
    Rodina zní vážně dobře, tak snad budeš mít štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uz se tesim na vice clanku.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Jéj, z tohto článku normálne srší tvoja radosť. Úprimne ti gratulujem a verím, že si to tam užiješ :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super!!! Teším sa na ďalšie posty, rodina vyzerá byť super a bazén?! To chce každý :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to máš super. Ja som pred dvoma rokmi tiež zvažovala výmenný pobyt, ale vo Francúzsku, ktorý sme ale neskôr nejak neriešili a potom bolo neskoro. Každopádne ti gratulujem, že zažiješ niečo také, pretože takýto pobyt dá oveľa viac skúseností (hlavne čo sa jazyka týka), ako škola :D
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  9. TO. JE. ABSOLUTNĚ. BOŽÍ! Já mám tak strašnou radost i za tebe, že bych teď nejradši skákala do stropu :D je to neuvěřitelný, těším se na to fakt stejně, jako ty! :D Zní to úplně parádně, ahhh.

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá skvěl, doufám, že budeš psát co nejvíc článků, takže si tě jdu hnd přidat mezi oblíbený blogy, protože tohle mě vážně zajímá! My zrovna s kamarádkou přemýšlíme, že příští léto pojedem do ameriky pracovat :)

    OdpovědětVymazat
  11. V USA to musí být hrozně jiné, hrozně bych si to chtěla zkusit tu školu tam :) ale už je trochu pozdě:D leda bych jela studovat univerzitu... ale upřímně, kde bych nabrala ty statisíce XD každpádně snad se ti tam bude líbit :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!