Focení a já

Ahojky všichni! Vzhledem k tomu, že na blog přidávám převážně fotky a také kvůli tomu, že mě focení baví už pár let, rozhodla jsem se napsat článek o tomto tématu. Článek bude nejspíš trošku delší, a tak si přineste kafíčko, pohodlně se usaďte a můžeme začít.


Canon eos 1100D, objektiv tamron af 70-300mm-začátek roku 2015

Myslím, že fotit jsem začala, už když jsem byla malá. Ale bylo to takové to „cvak-jé ono to tam zůstalo“. Nic vážného. Pamatuju si, že dříve jsme měli ještě foťák na film… no to bylo něco. Každopádně už i s tím jsem si zkoušela pár fotek vycvaknout. Ale nebylo to takové jako teď, pořád jsem byla malá a tak jsem spíš všechno zkoušela, ale u ničeho nezůstala. 

 
odkaz je na můj starý (zrušený) blog, kompakt: canon ixus 990 IS, rok 2013

Pak jsem dostala mobil s foťákem. Jednou na zahradě jsem se nudila a zjistila, že můj mobil může fotit v efektech jako je třeba sépie a tak. A tak jsem fotila kytky a stromy a dávala tam tyhle efekty-to bylo fakt super… Jenže zase, nic vážného, prostě pár fotek přírody, pár „selfie“ a pak zase konec. 


 Rok 2013, kompakt Canon ixus 990 IS... taková moje záliba pokládat zvířata na ruku a fotit je
Takový zlom přišel nejspíš v době, kdy jsem si zakládala mé první blogy. Řekla bych, že to byl rok 2011. Protože jsem si chtěla najít téma blogu, rozhodla jsem se fotit-tedy fotit víc a dávat to na internet. A tak jsem tak trochu vzala našim jejich kompakt a fotila jím. Jenže moje první blogy vypadaly zkrátka fakt blbě… a tak jsem pořád zakládala nové a nové. Přes blogy, kde jsem opisovala stránky beauty knih, jsem se dostala k focení, od focení ke kreslení a pak zase zpět k focení. 


 
Rok 2014, obě fotky foceny kompaktem... "kopírajt" je na můj další starý blog

Někdy v roce 2012 jsem začala fotit kompaktem vážně hodně. A protože mě to fakt bavilo, pokračovala jsem dál. Fotila jsem a fotila, a pak se nějak dozvěděla o zrcadlovkách. A tak jsem hned chtěla zrcadlovku. Měla ji kamarádka, pár lidí ze školy- a většina z nich ani nefotí, prostě ji jen měli… a já fotila, a tak jsem ji chtěla taky. 

 
konec roku 2015 -foceno zrcadlovkou

Nakonec jsem zrcadlovku dostala na konci roku 2013. Dostala jsem Canon eos 1100D-vhodnou prý pro začátečníky. Mám ji dodnes a fotí se mi s ní pořád skvěle! K tělu jsem samozřejmě měla i objektiv canon efs  18-55mm. A tak jsem byla šťastná. Fotila, upravovala, občas si něco málo o tom, co vlastně dělám přečetla… Pak přišla doba, kdy jsem poměrně často fotila své kamarádky. U toho jsem zjistila, že nejspíš nikdy nebudu fotograf lidí, to prostě není nic pro mě-ale nikdy neříkej nikdy. 


 
Rok 2015 - foceno zrcadlovkou

Samozřejmě, že jeden objektiv mi nestačil, potřebovala jsem a chtěla další… rozhodovalo se mezi pevnou padesátkou, teleobjektivem a makro-objektivem. A vyhrál teleobjektiv tamron af 70-300mm. Ten jsem dostala k Vánocům roku 2014 - to není tak dávno. Dneska pořád ještě fotím, pořád mě to baví a doufám, že se pořád zlepšuju. Doufám, že mě focení nikdy neomrzí… 


 
Rok 2016-foceno zrcadlovkou

A jak jste se vy dostali k tomu, co právě teď děláte? K věcem, které vás naplňují?

Share this:

,

CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Krásný! Všechny fotky jsou takový bezvadný.
    A ty zebry se taky povedly. ♥
    sakra! neumim komentovat fotící články..
    no je to prostě strašně hezký. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, také ráda fotím, ale v poslední době není moc čas. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, ta poslední je naprosto suprová!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Máš NÁDHERNÉ FOTKY! Nejvíc jsem teda koukala na fotku měsíce, která je vážně úžasná a také jsem dlouho zírala na toho hada, jak ožužlává prst :D Ta je dobrá! :D

    Carli and Books

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalé fotky, každá do jednej, fakt nádhera :) máš veľmi zaujímavý blog, nespriatelíme? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju! :)
      Nic takového jako spřátelené blogy nevedu, takže ne, ale na tvůj blog se určitě podívám! :)

      Vymazat
  6. Dokonalé fotky, každá do jednej, fakt nádhera :) máš veľmi zaujímavý blog, nespriatelíme? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední fotka je naprosto dokonalá. :) Já fotím ráda, ale jen přes mobil, či přes instax. Někdy ale jdu fotit s kamarádkou a ta má zrcadlovku, tak mi jí vždycky půjčí. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Wow skvělé fotky! A moc pěkný článek. Mě taky focení moc baví je to takové vypnutí od všeho :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
  9. Prekrásne fotky! Ono je hrozne podstatné, či ma človek dobrý foťák, inak je jeho fotenie často krát na nič, i keď napríklad najznámejší instagrameri používajú na fotky obyčajný iphone. Avšak predsalen tie zrkadlovkové nesú v sebe istý cit a atmosféru, tak ako aj tie tvoje. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš fakt parádní fotky! ♥

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!