Slepýš

Ahojky! Dneska bych se s vámi chtěla podělit o fotky slepýše, kterého jsme měli na chalupě na zahradě. Ještěrky, hady a celkově zvířata mám moc ráda. Když jsem byla malá, hrozně moc jsem si hada přála, ovšem rodiče mi ho nedovolili. A protože jsem vynalézavé dítě (haha), nachytala jsem si alespoň slepýše a měla doma pár dnů aspoň ty. Pak jsem je samozřejmě opět pustila. 

 
 Fotek není moc. Ke všemu je většina hodně podobných, ale i tak doufám, že to vadit nebude. Snad se fotky budou líbit, kdyžtak poraďte, co zlepšit! :)

A protože vás jistě zajímá spousta věcí z mého života, rozhodla jsem se s vámi podělit o mé velikonoční prázdniny, které jsem si hodně užila. 

Hned ve středu jsem odjela na čtyřdenní taneční soustředění. Jsem člověk, který miluje tábory, soustředění a tyhle akce, kde jste s lidmi, které máte rádi a tak. 
Bydleli jsme v jednom penzionu/restauraci, kde byla celá (starší) skupina pohromadě na jednom pokoji (byli tam i menší děcka, která byla už jinde na pokoji). Takže dohromady nás na pokoji bylo 12, asi. No a teď si, prosím, představte 12 lidí natěsnaných v jednom pokoji- to je ještě celkem ok. A teď si představte, přibližně, 12 lidí na jedné manželské posteli, dívajíc se na film-to už jen tak ok není. 


Hah, soustředění bylo úžasné. S holkami a Honzou jsme si to moc užili. Máme mnoho hlášek a nezapomenutelných zážitků! :) 



 
 Pokud jezdíte na tábory neb někam takhle, určitě víte, jak je to skvělý pocit. A pokud nejezdíte, doporučuji to alespoň jednou zkusit, protože přeci na táborech poznáte spoustu super lidí a také zažijete spoustu nezapomenutelných zážitků!
A jak jste si velikonoční prázdniny užili vy? :)

Share this:

,

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Tábory jsou super věc! :) Jenom škoda, že už jsem na ně moc stará. :D ^^ Ale určitě na ně budu vzpomínat jenom v dobrým + mám neskutečně mnoho neuvěřitelných zážitků, které mi nikdo nevezme. :)
    Jinak jsem prázdniny strávila odpočinkem, protože... To je snad jasný, jak jsme všichni z té školy hrozně unavení. :D plus pár akcí za doprovodu hřejivého sluníčka. :)
    The world by Maria

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou moc povedené - slepýši jsou hrozně podceňovaní a přitom jsou tak fajn :)
    Já strávila prázdniny podobně jako ty - dělala jsem instruktorku na jednom dětském táboře u koní.
    Děkuji Ti za milý komentář u mě na blogu a měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. v tábore som bola raz v živote ked som bola mala a mam na to hrozne spomienky :D takže od vtedy som nechcela tam ísť :D

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo super fotky, já se teda hadů bojím i když slepýš není had, bála bych se taky :-D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Hadů i slepýšů se děsně bojím, ale fotky máš skvlé:D :)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!