Jaro

Ahojky všichni! Konečně tu máme jaro. Na jaro jsem se opravdu těšila… začnou všechno kvést, oteplí se a tak. Jediné, co se mi na jaře vůbec nelíbí, jsou ty přijímačky, které mě čekají. Vážně bych se už asi měla začít učit. 

 

Až budu mít přijímačky za sebou, rozhodla jsem se začít více věnovat boxu, protože zkrátka teď toho mám nějak moc. Taky doufám, že budu mít více času a nebudu se tolik „stresovat“ se školou.

Během jara-hlavně toho období po-přijímačkách-bych chtěla začít taky víc číst. Já sice čtu i teď, ale je to vážně bída. Minulý rok jsem v tuhle dobu měla třeba už 25 knih za sebou, kdežto tenhle rok jsem přečetla zatím jenom 2 (a asi 50 příběhu na wattpadu-největší zlo :D). Mám v plánu číst knihy hlavně v angličtině. Zatím jsem u pohádky Kniha džunglí v angličtině a také jsem si koupila Girl online v angličtině, kterou už jsem jednou četla. 

 

A když jsme u těch knih, co kdybychom se teď přesunuli k seriálům. 24.4.2016 vyjde konečně nová řada Game of Thrones, což je další skvělá zpráva! A já jako velký fanoušek se samozřejmě nemůžu dočkat a trpělivě čekám už skoro rok (tyjo). Nově jsem se začala dívat na Shadow Hunters, což je seriál podle série Nástroje smrti (Město z kostí, Město ze skla atd.). Zatím jsem viděla pouze dva díly, ale přijde mi to jako fajn seriál. Pak se také plánuji začít dívat na The 100, což je opět seriál podle knihy The 100 (Prvních sto). Kdybyste znali nějaké další super seriály, určitě mi napište jejich název! :)


A teď se přesuneme zase trochu jinam…
Pokud to nevíte, tak tancuju…konečně začínáme jezdit na soutěže. Což je hrozně super, protože ta atmosféra kolem vás je fakt skvělá. Navíc na soutěžích se dají poznat i skvělí lidi. :)
A protože tancování není jediný můj koníček, máme tu také focení, které taktéž miluju. Všechny fotky, které vidíte v článku, jsem fotila pouze u nás na zahradě. Každopádně doufám, že až se trošku oteplí a všechno vykvete, budu mít více objektů k focení nejenom na zahradě. 

 

 

 

 

 




Pro dnešek to je vše. Doufám, že se vám fotky líbí! :) Mějte se hezky!

Share this:

,

CONVERSATION

22 komentářů:

  1. Sleduju tě už docela dlouho a je dost poznat jak se pořád zlepšuje kvalita fotek :) . Já mám taky teď takové období, že mě moc nebaví číst (nebo na to spíš nemám čas). Nemít blog o recenzích na knížky tak by to bylo v pohodě ale takhle doufám, že to bude co nejdřív pryč :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. na jary sa mi akurát páči že všeko začína kvitnúť, rozmnožujú sa zvieratká, pekná zelená tvárička inak nemám rada jar :D najradšej mám leto horúco teplo slnkooo vodaaa ach jaááááj už chcem leto ♥ inak veĺmi krásne fotky máš !

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) Já mám teď na čtení taky daleko míň času, přečetla jsem od začátku osm knih a to je na mě opravdu hodně málo. S těmi tanečními soutěžemi je to opravdu skvělé, taky bych se nějakých účastnila, kdybych byla tanečnice. :)
    Fotky z jara jsou nádherné. :) Chtěla jsem se zeptat, jestli by ses nechtěla podívat na můj druhý, nový blog:
    http://srdcem-na-cestach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti palce na prijímačkách, ale určite ich dáš! Ja osobne Game of Thrones nepozerám, nejak mi tento seriál nesadol, no na druhú stranu milujem The 100 - už od ich začiatku som ich pozerala a doteraz sa stále teším na nové epizódy a takisto pozerám aj Shadowshunter, čo je tiež jeden z tých seriálov, pri ktorých si po škole oddýchnem. Pozerám ich strašne veľa, no čo by som fakt mohla doporučiť je seriál, ktorý práve teraz začal a volá sa "Lucifer". Tento seriál som si zamilovala už po prvej epizóde.
    Aj ja tancujem, teda, tancovala som, no musela som to teraz stopnúť a dať si pauzu kvôli maturitám, no dúfam, že na vysokej škole si nájdem čas a opäť sa k tomu vrátim :) Btw. fotky sú fakt strašne krásne :3
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  5. krásne fotky, držím palce s príjmačkami :)

    nechceš sa navzájom sledovať? :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky! Prajem ti, aby si zvládla prijímačky :) S tými knižkami som na tom podobne a dosť ma to štve.

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Fotíš opravdu krásně, ty fotky jsou božské :) A držím ti palce, ať všechno co se týká přijímaček dobře dopadne! Pokud ti mohu radit, tak s učením raději začni dřív. Já to nechala na poslední chvíli a potom to podle toho taky dopadlo :D, ale určitě to zvládneš :). A dřív jsem taky chodila tancovat a ty soutěže mě děsně bavily, to musím souhlasit, to byla vždy pecka!

    OdpovědětVymazat
  8. Máš hezké fotky, ta s těmi pootevřenými sedmikráskami se mi asi líbí nejvíc! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  9. Příjmačky určitě zvládeš, taky jsem se jich minulý rok bála a dopadlo to dobře :) hlavně se na ten den dobře vyspi, to je hodně důležité :)
    Fotky jsou nádherný :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky sleduju Game of Thrones a na novou sérii se hrozně těším. Viděla jsi už nový trailer k šesté řadě? Bože, nemůžu se dočkat :-D.
    Sleduju taky Teen Wolf, je to seriál o teenagerovi, kterého kousne vlkodlak a on se taky stane vlkodlakem. V průběhu seriálu přibývají další nadpřirozené bytosti. Mě osobně to neskutečně baví.
    Přijímaček se bojím neskutečně, vůbec nevím, jestli je zvládnu.
    Závidím ti, že jedeš do USA. Já jsem byla jen na školním týdenním zájezdu v Anglii, ale i přesto, že moje angličtina není moc obstojná, líbilo se mi tam. (jen kdybych neztratila hned první den mobil)

    Rosswen

    OdpovědětVymazat
  11. To si fotila Ty ? Fakt krása!! Miluji tyhle fotky. ♥ pěkný blog. :)

    Articleswithannie.blogspott.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vážně nádherný fotky! Jsi šikovná :) A na Hru o trůny jsem se přestala dívat asi před rokem a vážně nechápu proč! Musím zase začít :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. na přijímačky držím palce, jinak super článek, ty fotky jsou fakt nádherné:) http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ahhhh, ty fotky jsou naprosto skvělé! Ty jsi prostě strašně talentovaná, neviděla jsem ani jednu fotku, která by se mi od tebe nelíbila :3
    já taky čtu teď strašně málo, nevím, čím to je, ale měla bych s tím něco dělat :D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky si naozaj šikovná :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou dokonalé fotky, jsi vážně moc šikovná! :))

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna když jsem rozklikla článek a nejprve si ho prohlédla jen tak bez čtení, řekla jsem si, že se musím zeptat, jestli jsou to tvé fotky :) Josu opravdu moc krásné! Na čtení taky nemám čas...ani na povinnou četbu...třeba teď potřebuju asi během týdne přečíst 2 knížky a nějak to nejde :D A na seriály nemohu ani pomyslet. Střední je zlo, gympl je zlo... :D

    Nový článek na blogu ohledně USA :)
    http://evain-illinois.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nový blog http://rainbow-journeys.blogspot.cz/

      Vymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!