Jaro se blíží


 Ahojky všichni! Pokud jste nečetli můj předchozí článek, tak vás musím upozornit, že jedu do USA! A nejspíš vám to budu říkat až do srpna. Jsem z toho fakt hrozně nadšená a už se fakt moc těším! Nyní už jsem v části, kdy vyplňuji přihlášku, píšu dopis mé budoucí host family a tak. Mám ji vyplnit do 8.3. což je poměrně krátká doba, ale zvládáme to. Navíc jsem od minulé neděle (28.2.) byla až do pátku (4.3.) na lyžáku.


Ano! Lyžák. Na lyžák se u nás jezdí v sedmé třídě (asi stejně jako u všech jiných?), ale mě s kamarádkami se tam tak moc líbilo, že jsme jely znovu i minulý rok a znovu i tento rok. Letos to sice bylo tak nějaký jiný, protože na nás moc nezbylo místo, ale nakonec jsme jely.
I přesto, že jsme tam byly s holkami nejstarší, jsme si to opravdu moc užily! :) Těch pár dnů bylo opravdu super. Teď už mě jen mrzí, že jsem v devítce a tím pádem budu ze základky vycházet-a už nejspíš nikdy se s těmi stejnými lidmi bavit nebudu.

Navíc, teď po lyžáku, mě čeká už jen samý stres ohledně přijímaček a taky toho, jestli si mě vybere nějaká rodina v USA-což může trvat i pěkně dlouho...
 


Minulý víkend jsem ještě byla na chalupě, kde jsem nafotila pár fotek, které bych vám chtěla ukázat. Bylo poměrně hezky, tak jsem toho musela hned využít. :D

Každopádně už se nemůžu dočkat toho jara a léta! Už mě totiž moc nebaví chodit nabalená-v bundě-a tak.







Doufám, že se vám fotky líbí! A také by mě zajímalo, jestli jste byli teď někdy na horách? A těšíte se také na jaro a léto? :)

Share this:

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Nádherné fotky :) s USA přeju hodně štěstí!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Pohodový článek, opět. Moc pěkné fotečky navíc !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie fotky sú nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peknučké fotky :) Tiež sa neviem dočkať jari!! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Obrovská zkušenost, máš se na co těšit!!! :-) jinak fotky jsou krasné!
    Fashion Journey

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi krásne fotky. :) Ja jar vyzerám už dva týždne. Pretože u nás je stále škaredé počasie, a teším sa keď konečne začnú kvitnúť kvety a bude príjemné svietiť slnko. A veľmi sa teším na všetky tie jarné fotky. :)

    môj blog: Lucy´s photo world

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to ti verím, že to budeš stále hovoriť, aj ja by som! Rozhodne tam tiež chcem raz ísť a toto bude pre teba super zážitok, študovať preč z domu musí byť super. Bohužiaľ to býva veľmi drahé, preto som ja nikdy nebola.
    A na jar sa už neskutočne teším! Už sa neviem dočkať ako bude svietiť slnko, všade rozkvitnuté kvety... ♥

    OdpovědětVymazat
  8. bože tie tvoje krásne fotky, už len kvoli tvojim kvlastným krasnym fotkam chodím ♥ super ! , naposledy som bola v horach asi tak pred tyzdnom na zobore, milujem hory a turistiku najradsej by som tam aj zila kebyze sa dalo :D a určite sa teším na leto radšej sa budem topiť v pote ako mrznut v tejto zime vlastne ani zima nebola len dazd... takze mrzi ma ze lyzovacku som si neuzila :/

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  9. Páni! Má nádherné fotky!
    A s USA ti to moc přeji:) Taky bych tam někdy chtěla:)
    Jinak dneska jsem začala s blogem a byla bych ráda, kdyby ses na něj podívala:) Děkuju:)
    http://clarabrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotky :) Hlavně se mi líbí ty s tím sluníčkem :) Já si dnes ráno mohla trochu přispat, ale taťka mě vzbudil o něco dřív (7:20) a já čekala, že už bude tak půl deváté (podle sluníčka) a zatím bylo těch 7:20. Je to krása konečně vstávat do světla, to jde člověku pak hned líp :)

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!