Jak mít lepší život

Neustále si stěžujeme, jak je náš život na prd, jak je náš život nudný. Říká to hodně lidí, hodně lidí si to myslí a hodně lidí i podle toho žije. Víte, co myslíte tím „život na prd, nudný život“? Hádám, že něco v tom smyslu, že jste nebyli tady a tady nebo, že každý den nezažíváte super věci jako lidi- třeba- na instagramu. Třeba takový koupání s delfíny, nebo taky vaše snídaně nevypadá tak luxusně jako u Melisky (random jméno) na instagramu. A proč vlastně nemáte tu super fotku u vodopádu nebo proč se sebou nic neděláte. Hm.
Řeknu vám jedno malé/velké tajemství… 


Ti lidé, o kterých si myslíte, že mají lepší život, ho mají většinou podobný jako vy, jenže oni ho žít umí, kdežto vy ne.


A teď, prosím, nemluvím jenom o instagramu, kde jsou hlavně fotky všech „pohádkových životů“. I když, velká část našeho „mám nudný život“, nejspíš pochází opravdu z instagramu. Každopádně naše životy jsou vždycky něčím jiné, zajímavé, pohádkové. To, že vám na hlavu nespadl slon nebo, že nejezdíte každý týden v nákupním vozíku a neděláte si v něm fotky se svými bestfrends ještě neznamená, že máte nudný život. 

Je úplně jedno, že váš den/život vypadá jinak než u ostatních… ono to je totiž v pořádku. Vlastně i to, že třeba jedete ráno autobusem nebo po škole jdete ven, může být zajímavé a vzrušující. Stačí si jen trošku přetočit myšlenky. Místo toho, aby to bylo „omg, mám nudný život, furt samý stereotyp“ jděte a něco teda udělejte… pak už stačí jenom malá změna a je to hrozně fajn. 

 

Nezapomínejte, že je to váš život. Nemrhejte jím. Pokud se vám zdá nudný, tak je to čistě váš pocit… přemyslete (?) se na to, že máte super život. Udělejte i z obyčejné cesty do škol, cestu neobyčejnou. Myslete na to, že vám už nikdy znovu tolik jako teď nebude. Nebyla by škoda, kdybyste pořád mysleli na to, že máte nudný život? Místo toho udělejte něco spontánního… nemyslím tím sbalit se a odjet na nějaký roadtrip (ale pokud to jde, tak to hned udělejte). Stačí se třeba na chvíli zastavit a uvědomit si, co všechno můžeme mít.


Přece jenom každý den je něčím zvláštní. Každý den se stane něco kouzelného a pohádkového. Stačí jen otevřít oči.

Tak co, pořád si myslíte, že máte nudný život? :) 
 zdroj obrázků: weheartit.com

Share this:

CONVERSATION

17 komentářů:

  1. Pěkný motivační článek ^^ jen tak dál xoxo Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Pravdivý článek. Děkuji za motivační nakopnutí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný článek! ♥ Já jsem poslední dobou měla úplně přesně ten pocit, že můj život je fakt nudný a že ostatní mají život o tolik lepší/zajímavější.. a tenhle pocit pramenil právě hlavně z instagramu, a tak jsem promazala lidi, co sleduju a hned se cítím mnohem líp :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. akurát dnes večer na mna dopadla smutná chvilka asi z toho filmu co som pozerala, niekedy mam pocit ze nic nezvladam, ale stale sa na to pozriem z inej stranky poviem si dost musim vypustit negativne myslienky aj ked to nie je lahke, takze tento super motivacný clanok mi vpadol akurat do cesty to znamena ze tento vecer sa budem usmievat :D ♥

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je nádherný článek. Opravdu mi zlepšil den :) podle mě nikdo nemá nudný život, jenom, jak píšeš, si ho někteří lidé neumí pořádně užít a to je nesmírná škoda. Přece jenom žijeme jen jednou, tak ať z toho života také něco máme. Myslím si, že je špatně, že se lidé neustále srovnávají s ostatními - viz ten instagram. Každý to má takové, jaké si to udělá, tak to prostě funguje. Fakt krásný člonek :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  6. To je tak skvěle napsaný článek a samozřejmě pravdivý.:)

    OdpovědětVymazat
  7. SKvelý článok... máš pravdu.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby se na to dívali takhle všichni, bylo by to tady u nás mnohem jednodušší :) Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  9. som si ulozila tento clanok na listu aby som sa k nemu mohla vratit ked mi bude smutno! Dakujem :)

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
  10. Je fakt, že v dnešní době každý vidí jen super naaranžované fotky na insta a každý chce být jako ten druhý a mít to, co má ten druhý a podobně. Moje motto je: Do more of what makes you happy a život je pak vážně šťastnější :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný článek. :) Já se snažím, aby můj život rozhodně nudný nebyl. Třeba teď plánuji základní kurz via ferratů někdy na jaro, tak doufám, že se mi to zalíbí a třeba z toho bude nový pěkný koníček. :) A když ne, tak alespoň budu vědět, jak na to a až někam pojedu, nebudu se muset bát, že se mi něco stane. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto skvělý článek, každý by se měl ze života radovat a koukat jen na to pozitivní:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek :) . Cítím z něj pozitivní energii a hlavně se v tom dost vidím... :D Nedávno jsem se rozhodla, že se prostě pokusím skoncovat s víkendy u televize a věčným přemítáním nad tím jestli stihnu do léta zhubnout i když jsem věděla, že cvičit zase nepůjdu. Na jednu stranu je to super a cítím se víc "naživu", ale najednou se najde hrozně málo času na věci jako je třeba blog (a celkově počítač což je spíš dobře... :D)

    OdpovědětVymazat
  14. Super článok! Si neskutočná inšpirácia pre každú z nás! :)

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný článek! Moc hezky napsané! Zvu tě ke mě na blog. Právě tam probíhá Giveaway/jarní soutěž:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Chtěla bych mit svůj život takovej, jako ho mám na svým vlastním instagramu. Ale...bohužel. Mam život bez filtru. Ale ne. Já si nestěžuju.
    Kazdopadne ted vazne, jasne ze souhlasim s tvým článkem.

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký článek! ☺ Fajn pohled na věc! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!