Zima přichází

Ahoj. Vítám vás u nového článku a zároveň vás také vítám v novém roce. Doufám, že bude pro všechny úspěšný a plný zážitků! Také vám upřímně přeji, aby se vám splnila všechna předsevzetí, která jste si daly. 
 
 Ale teď k dnešnímu článku. Pro dnešek jsem si připravila fotky. Fotky zimy. Protože ona už je opravdu tu. Takže se konečně naplnily slova:
Winter is coming (Game of Thrones)

Jsem opravdu ráda, že konečně napadl sníh a já mohla něco vyfotit. Ale samozřejmě mě štve, že je taky hrozná zima, na silnicích břečka a další sněhové nevýhody. Ale nejsem tu od toho, abych vám zimu a sníh znepříjemňovala. 









Zima je krásná, stejně jako vše okolo nás. Stačí si jen uvědomit, co všechno hezkého kolem sebe máme. Určitě si vzpomenete na spoustu věcí. Protože a i když to píšu pořád, je opravdu důležité být šťastný, usmívat se, myslet pozitivně a celkově být naladěný na tu správnou šťastnou vlnu. Protože když už na ni jste, hned jste příjemnější a máte se celkově lépe. Navíc dneska máme pátek a to znamená, že už je víkend! Mějte se krásně, myslete pozitivně, smějte se a užívejte života. I zima je krásná. Vaše Denyii

*Možná, že se vám bude zdát, že na každé fotce je jiný odstín bílé, je to tím, že zrcadlovky a celkově foťáky nerozpoznávají bílou, proto ji zbarvují do šeda nebo do modra. Ať jsem dělala co mohla, na každé fotce je odstín bílé stejně jiný. Ale doufám, že to tolik nevadí... :)

Share this:

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. To jsou nádherné fotky! Fakt dokonalost!
    Budu ráda, když se zapojíš do mé GA :) Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. Tie fotky sú dokonalé. Čo by som teraz dala za to, aby som tam mohla okamžite skončiť :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou hodně mega! Můžu se zeptat, jakou máš zrcadlovku? Jinak slovy "Winter is coming" z GoT jsi mě naprosto dostala! Máš u mě plus! :D
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Mám Canon eos 1100D a objektivy: Tamron AF 70-300mm a canon EFS 18-55mm.
      Haha, díky za plus :D

      Vymazat
  4. aspoň že u vás je zima u nás ani náznak zimy nie je :/ , je to také sklamanie že ani na vianoce nebol sniežik

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jako vždy úplně skvělé fotky :) Škoda, že sníh už zase taje (alespoň u nás)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!