Žiju

Žiju, protože to je to, o co mi jde.
Jsem holka. Nálady se u mě střídají jak na běžícím pásu, ale jedno vím jistě…žiju…ne proto, že musím, ale protože chci. 

Chci si život užívat, chci vzpomínat na hezké zážitky a chci věřit. Tohle všechno, bych řekla, se mi daří. Svůj život vidím (zatím) jako velmi povedený. Nemůžu si stěžovat. Snažím se ho žít naplno a tímhle článkem vás chci přimět, abyste také žili naplno.


Poslední dobou se toho v mém životě (řekla bych) událo hrozně moc. Nejsou to nějaké převratné změny, ale takové menší, kterých si nejspíš všímám jenom já. Jde o to, že všechny ty změny do sebe krásně zapadají.

 

Říká se (i já to říkám): žij teď, nemysli na minulost… ale přesto, že se v minulosti tak moc hrabu, až to možná není zdravé a svoji budoucnost si neustále plánuju, stále žiju i přítomností, vše si uvědomuji a tím pádem se mám tak moc dobře, že to snad ani jinak nejde. No vážně, vím, že toho je teď určitě pro všechny hrozně moc…ale prostě, lidi, takhle to bylo vždycky. Stačí si to uvědomit a hned máte alespoň částečně vyhráno.

Srovnejte si v hlavě věci, které vás třeba štvou, nebo nad nimi dlouho přemýšlíte a udělejte si v hlavě pořádek, který si budete udržovat. Nebojte se zkoušet nové věci. Nebojte se objevovat. 

Pojďte si plnit své sny. 

Nemusíte kvůli tomu čekat na Nový rok, ani na další, další den. Zkuste pro to udělat něco hned.


Možná se vám to bude zdát těžké. Ale přece jenom, kdy jsme to naposled měli jednoduché?

zdroje obrázku: wehearit.com 

Share this:

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Pěkný článek. :) Tvoje články jsou vždycky tak čtivé a povzbuzující. Vždycky po jejich přečtení mám pocit, že opravdu nic nepotřebuji, abych si začala plnit své sny a stačí tady a teď. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako bys mi mluvila z duše. Krásné, inspirující. Janys (www.janysin.com)

    OdpovědětVymazat
  3. Peckový článek! Úplně mě nakopnul k tomu, jít něco dělat, takže díky moc xd Máš úžasný blog a tvoje články mě mega baví :D Asi si jdu předepsat milion příspěvků, jak jsi mě nabudila! :D)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. V tomto s tebou súhlasím. Stále si hovorím , že teraz je čas žit lebo takéto momenty sa už nemusia opakovať. :-)
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  5. krásne napísané :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!