Anglie-Londýn

Minulý rok v listopadu jsem byla se školou v Anglii. Jeli jsme tam na pět dnů, s tím, že se tam budeme učit, vzdělávat, poznávat a samozřejmě jezdit na výlety. Co by to bylo za Anglii bez Londýna, a tak jsme tedy poslední den vyjeli autobusem do Londýna. Musím říct, že Londýn mi přijde jako krásné město. Moc se mi líbí to splynutí moderních budov a budov starších. Je to sice takový mix všeho, ale mně se to líbí. 
I když jsme v Londýně celý den mrzli, nezapomínala jsem fotit. A tak vám dneska přináším unikátní pohled do Londýna skrze mé fotky. Snad se budou líbit. 


V Londýně to bylo super. Akorát je hrozná nevýhoda toho, že tam je opravdu hrozně moc turistů (a taky hrozně moc Čechů), tím pádem se všude cpete. Pak také to, že jsme tam opravdu mrzli. Byl to skoro náš jediný slunečno-oblačný den, kdy fakt mrzlo. A my jsme v tomhle počasí chodili celý den, no, pro zážitky a hezkou podívanou se také musí trpět.
Pokud někdy pojedete do Londýna, jeďte tam alespoň v létě.
My jsme prošli hlavně ty nejznámější části Londýna. Ale pokud bych se tam ještě někdy měla podívat, chci si projít i jiné krásy, které jsou před zraky turistů skryty.






London Eye

Big Ben

Jeden z vchodu do St. James's Park.

Buckinghamský Palác
Zrovna byla výměna stráží, proto tam stojí i tolik lidí. (Ale myslím, že i kdyby nebyla, tak by tam bylo hodně lidí)

St. James's Park


Nejvíce nadšená jsem byla z St. James's Park (doufám, že to byl on), kde byly tyhle krásné veverky. Nejenom, že jsou trošku vyčůrané, ale také jsou všechny docela tlusté...od toho, jak je tam všichni krmí. A také jsou docela oprsklé a dokonce prý koušou.
No to bych nebyla já, abych je i přesto, že nic nemám, nelákala k sobě (pro fotku všechno). A tak, když už jsem to udělala po několikátý a furt veverce nic za odměnu nedala, tak se to rozhodla u mě najít tím, že mi úplně obyčejně skočila na nohu. No já se samozřejmě lekla, tak se lekla i veverka a utekla... ale i tak jsem z toho byla celá nadšená. Chápete, kolikrát za život vám skočí veverka na nohu? :D










Trafalgar Square



Čínská čtvrť






Také jsme navštívili Britské muzeum, jehož návštěva mi přišla trošku zbytečná, ale alespoň jsme se trochu ohřáli. Muzeum bylo pěkné, ale přece jenom, puberťáci radši dělají něco jiného. 
A ne, ty dvě pani/slečny úplně dole jsem nefotila já...nejspíš je fotil někdo vedle mě.




Na úplný konec jsme si nechali Oxford Street, z které žádné fotky nemám a to hned z několika důvodu:
1. Byla tma, což znamená, že by byl i dlouhý čas, a tím pádem bych foťák v ruce neudržela.
2. Bylo tam tak moc lidí (jak stojících a chodících, tak ležícím a spících), že bych s foťákem vážně neuspěla.
3. A ještě by mi ho někdo ukradl.
4. A taky kvůli tomu, že jsem chtěla hlavně nakupovat.
Ale snad někdy příště vyfotím i Oxford Street

Doufám, že se vám článek líbil. Byli jste někdy v Londýně? Jak se vám tam líbilo? :)

Share this:

,

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Ty fotky jsou mega velká pecka! Určitě se tam musím jednou podívat :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky ♥ Úplně jsem si vzpomněla jak jsem těma místama procházela :3 :) Krásné :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky ;)
    Doufám, že se tam taky brzy podívám.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky ! Anglicko by som chcela najbližšie navštíviť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Londýn je úžasný!Byla jsem tam už 2x a určitě mám v plánu se tam ještě vrátit♥
    All About Everything

    OdpovědětVymazat
  6. juuj Anglicko <3 moja srdcovka, Londýn je žiaľ preplnený turistami stýle, ja som bola v lete, a bol to masaker..o Oxford street ani nehovorím, a Primark :D to bolo šialenstvo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš to je skvělý, před 2 měsíci jsem byla také v Anglii na 5 dní se školou, a v Londýně jsme prošli úplně stejná místa jako vy! :) Je krásné se na to takhle podívat zpátky. A rozhodně tě obdivuju za ty skvělé fotky těch obézních a drzých veverek, já mám jen jednu, a ta je ještě k tomu rozmazaná :D Musím potlačit slzu, hrozně mi ta Anglie chybí!

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!