Proč mít rád zimu

Zima je skoro tady, Vánoce taktéž. Každé roční období je krásné, a protože je důležité myslet na krásné věci, rozhodla jsem se napsat článek o tom, co je na zimě a vánocích vlastně tak dobré. Vzhůru do toho!



1. Budou Vánoce! A s Vánoci přichází i dárky, cukroví a tak. Nemyslete na ten shon a stres, prostě si Vánoce užijte.

2. Bude Silvestr! Ano, a vy to pořádně rozjeďte. Jezte, pijte, blijte. Hrajte třeba hry, buďte s kamarády, jděte na party, hrajte si se psem. Je toho tolik, co můžete o Silvestru dělat, hlavně se bavte. 

3. Když je sníh, je to super. A když není, bláto taky není k zahození. Dobře, vím, že bez sněhu je to docela naprd, ale zase, když není sníh, je větší teplo. Což je pro milovníky tepla super. 


4. Můžete lyžovat, bobovat, sáňkovat, běžkovat, bruslit. A další tyhle věci, které se obyčejně v zimě dělají. A pokud neradi sportujete, můžete zůstat doma, dívat se na film a vymlouvat se třeba na to, že je přece zima-to nemá cenu vůbec chodit ven.

5. Nový rok je také v zimě, což je taky super. Když je ten Nový rok, můžete si dát několik předsevzetí, které se vám stejně nesplní a doufat, že se vám splní. Nebo můžete začít žít jakoby od znova. 
 
6. V zimě můžete jíst! To sice můžete i v jiném ročním období, ale v zimě můžete jíst ve velkém. Přece jenom je zima plná svátků-jako jsou Vánoce, kde jíte ve velkém, Silvestr, kde zase jíte ve velkém a Nový rok, kdy vlastně taky můžete jíst. A vlastně vám může být úplně jedno, kolik toho sníte, protože přes těch deset vrstev, které na sobě máte, to stejně vidět nebude. Tak šup, jdeme jíst! :D 


7. V zimě můžete fotit! Asi tak stejně jako v každém jiném ročním období, ale řekněte mi, kdy jste naposled v létě fotili sníh nebo ve čtyři hodiny západ slunce? 

8. Vše děláme za tmy. Ráno vstáváme za tmy, což akorát docílí toho, že se nám vlastně ještě vstávat nechce. Ale zase když vstáváme za tmy, vůbec nám nevadí sluníčko (které samozřejmě ještě nevyšlo) jako nám vadí v létě. Za tmy chodíme i domů, což je někdy i ve čtyři a už je tma. Zase to je blbý, protože všude zavírají dřív a navíc vás ještě někdo může okrást. Ale na druhou stranu jdete domů třeba v pět-samozřejmě už je skoro tma-a vy si připadáte, jakoby jste byla fakt velká rebelka, protože vám přijde, že už je půlnoc, ale přitom je teprve pět. Nechápete? No nic, radši to ukončíme. 


Vidíte, na zimě je spoustu super věcí, je jen na vás, jak je budete brát! Doufám, že jsem vás tímto článkem alespoň trošku pobavila (i když vlastně vůbec nejsem vtipná) a přiměla mít rád zimu o něco víc, než jste ji měli předtím. Mějte se hezky, mějte rádi zimu, usmívejte se! S láskou, Denyii.

zdroj obrázků: weheartit.com

Share this:

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. keby bol ten sneh aspoň 3m snehu tak by to bola pecká, ale zase prídu rusnacké sviatky a až vtedy napadá sneh, :-/ až teraz si uvedomujem že ako rýchlo zbehol celý rok ani neviem ako , tento hrozne rýchlo zbehol :D zase niečo nové príde, nová etapa roku 2016 sa o chviľu začne :)
    +pekný článok, prajem ti ŠŤASTNÉ A VESELÉ VIANOCE ♥ ,

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný nápad na článek! Úplně mi to navodilo "zimní atmosféru" :) Jsem najednou o hodně veselejší :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám zimu velmi ráda, mám ji však raději, když je sníh.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  4. Jaj, zima tu sice je, ale já jí nijak necítím. Není sníh, ani vánoční atmosféru jsem zatím pořádně nenasála - a to je štědrý den za dva dny. Fuj.
    Každopádně to, co mě na zimě pořád těší, je focení a horká čokoláda. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok, miestami ma aj pobavil :D Niekedy som zimu neznášala, no tento rok sa celkom teším :D

    Prajem krásne Vianoce ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek! S tím focením si ale nejsem moc jistá - fotky se sněhem vypadají vždycky krásně, ale to by tady nejdřív musel nějaký být (pokud nejsem zrovna na horách) xd
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda všechny roční období, proto mi ani zima nedělá problém. Ur right, girl.

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!