Můj rok 2015



MŮJ ROK 2015

Stejně jako většina bloggerek jsem se i já rozhodla napsat něco o roce 2015. Určitě to bude delší článek, takže si připravte šálek čaje, kávy, čokolády a pohodlně se usaďte! Jdeme na to.

Myslím, že není žádné překvapení, že rok 2014 končil Silvestrem a hned po Silvestru začal rok 2015. Dopoledne na Silvestra jsme ještě stihli jít na bowling, kde jsme si to všichni moc užili. Poté jsme přijeli na chalupu a večer to všechno začalo. Myslím, že to byl asi můj nejlepší Silvestr.

Leden se nesl poměrně v klidném duchu, alespoň myslím. Samozřejmě, že jsem řešila známky (stejně jako každý rok), abych měla samé jedničky, ale jinak to byl klidný měsíc. V lednu jsem také dostala úžasný nápad. Začala jsem psát recenze a díky tomu jsem začala o 100% víc číst. Také jsem se rozhodla hubnout! Fakt, že jo. Měla jsem 52kg a 161cm a chtěla jsem zhubnout na 45kg!! Ach jo, co to se mnou bylo… 

V únoru jsem oslavovala hezké pololetní vysvědčení.  A také jsem prochodila pár workshopu se street dancem. Nevím, jestli to víte, ale tancuju. A v únoru jsme měli jarní prázdniny a právě o těch jsem byla na několika workshopech. Také jsem přečetla svoji první anglicko-českou knihu a byla na muzikálu Mamma mia.

Hned 1. března jsem odjela na lyžák. A stejně jako rok předtím to bylo úžasné. Byli jsme tam pouze tři holky (což bylo na jednu stranu i fajn) a fakt jsme si to moc užili. V březnu jsme také byli se školou v IQ landii. Také jsem přišla o jednoho „kamaráda“… ale co, někteří lidé odcházejí, jiní přicházejí a ti nejlepší zůstávají!

dubnu jsem byla na výletě v Neratovicích a na Bezdězu. Také jsem se pořád držela svého hubnutí a už přečetla 24 knih - přičemž jsem si jich na rok dala 50! S taneční skupinou jsme objeli pár soutěží a většinou se i vraceli s dobrým umístěním. Na konci dubna jsem byla s přáteli na čarodějnicích, kde jsem si to i přes 38 horečky užila (měla jsem v sobě prášky).


Květen pokračoval v duchu soutěží a výletů. Byla jsem se podívat na koncentrační tábor v Terezíně. A ani nevím, jak jsem se ocitla na hokeji Kanada X Rakousko v O2 aréně. Díky soutěžím jsem se seznámila s jedním klukem, s kterým jsme se bavili (pouze) 4 dny v kuse, pak jsme kontakt ukončili xD. 

Už jenom jeden měsíc do prázdnin! Tak tohle jsem si říkala v červnu. Vlastně celý červen se točil kolem prázdnin. Školu už jsem moc neřešila, spíše jsem plánovala vše, co bych v létě mohla dělat. V červnu se toho (prý) hodně změnilo. Nechala jsem si udělat gelový nehty, které mi 3 týdny fakt nevydržely. Také jsem v červnu byla v Primarku, abych si nakoupila na dovolenou a léto.  A dokonce (!) jsem i zhubla – 3kg přesně (a to už předtim jsem hubla a nic nezhubla). A představte si, že už jsem po tom půlroce „zdravého životního stylu“ zjistila, že vlastně bílé pečivo vůbec není dobré (fakt jsem byla blesk). Na konci června (ještě před ukončením 8. třídy ZŠ) jsem odletěla na dovolenou! A také konečně rozjela tento blog.*



A moje dovolená pokračovala až do července. Na dovolené jsme byli na Krétě-na blogu máte i fotky (tady, tady, tady). Dovolená to byla skvělá. Opět jsem potkala super lidi, kteří bydlí až na druhý straně republiky.  V půlce července jsem odjela na taneční soustředění, kde jsem se opět seznámila s XX lidmi! V červenci jsem skončila se zdravým životním stylem a také se byla podívat na hrad Kokořín a hrad Houska.


posledním měsícem prázdnin přišel i můj milovaný tábor (článek)! Tudíž jsem vlastně skoro celý srpen byla na táboře. Mohu říct, že to byl ten nejlepší tábor. Tolik zážitků, tolik skvělých lidí, tolik skvělých her, tolik diskoték. Prostě boží! Mohla bych vám o táboře básnit do nekonečna, ale ukončíme to už teď, radši.

V záři začala opět škola. Můj poslední rok na základce. Záři bylo fakt klidné, skoro nic se nedělo. Hned na začátku (11.) jsem oslavila svátek. A poté, hned na konci, jsem byla v německém Legolandu-článek

říjnu jsem byla v divadle ABC a také jsem oslavila 15. Narozeniny. Také jsem se byla podívat v liberecké zoo na bílé tygry a další zvířata. Opět jsem se chtěla vrátit k zdravému životnímu stylu, ale nešlo to… hned jsem s tím sekla. 


V půlce listopadu jsem odjela na týden do Anglie (články: 1, 2, 3, 4)! Kde jsem zjistila, že lidé, s kterými chodím (většinou) 9 let do školy nejsou vůbec špatní. Celkově se vztahy mezi deváťákama velmi zlepšili. A také jsem byla na muzikálu Flash dance v Státní opeře v Praze.

Prosinec jsme začali čerty, které jsme dělali ve škole. Užili jsme si spoustu srandy a po pár dalších dnech jsme odjeli do Drážďan, kde jsme si to také moc užili. Také nesmím vynechat návštěvu Národního divadla. Krom tohoto jsem se moc těšila na Vánoce, kterých jsem se nakonec dočkala. Dostala jsem krásné dárky, za které jsem opravdu moc ráda! 


Rok 2015 bych shrnula za velmi přínosný. Neřekla bych, že jsem se nějak změnila, ale myslím, že jsem toho opravdu hodně zažila. Také jsem poznala spoustu nových lidí a s některými již známými jsem se více skamarádila. 

*dodatek k založení blogu
Tento blog už mám půl roku a opravdu mě hrozně moc baví. Zároveň bych vám moc ráda poděkovala za 42 pravidelných čtenářů, kterých si opravdu moc vážím! A také děkuji všem, kteří mě v blogování podporují ať už třeba komentářem nebo slovně. Moc to pro mě znamená! 

A jaký byl váš rok 2015?


Share this:

,

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. I když byl tento článek trochu delší, tak mě strašně bavil! :) Do Anglie bych se taky chtěla podívat a doufám, že se mi to někdy podaří. Do roku 2016 ti přeju s blogem hodně úspěchů, protože se mi líbí jak vzhled, tak i tvůj styl psaní. Fakt pecka! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš! Moc děkuju! Opravdu to pro mě moc znamená! :3 :)

      Vymazat
  2. Tyjo dlouhý článek, ale přečetla jsem ho celý, protože je neskutečně pozitivní! Úplně z něj srší pozitivní energie a je vidět, že sis letošek pořádně užila! Tolik zážitků... Ať je ten příští rok alespoň takový :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, opäť. Čo viac dodať! :)


    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že většina fotek jsou selfíčka, tak není co chválit. Ani tenhle článek není tak úplně o fotkách...

      Vymazat
  4. Hele, čokoládu, čaj ani kávu jsem nepotřebovala. I když je to delší článek, hltala jsem ho tak, že mi ani dlouhý nepřišel. :)

    Jak koukám, mělas rok 2015 opravdu plný spousty skvělých zážitků, to je dobře. Taky je dobře, že tě tenhle blog tak moc baví a rychle se ti rozrůstají kruhy čtenářů. Jen tak dál!

    Moc se mi líbí, jak jsi sem zakomponovala ty fotky.

    Také bych chtěla sepsat nějaké takové shrnutí, jen nevím, kdy se mi to podaří. Chytře jsem totiž zatím nedělala nic do školy a teď se mi to nějak kupí. Ach, ta prokrastinace.

    OdpovědětVymazat
  5. Můj rok 2015 byl skvělý- první celý rok, co bydlím bez rodičů a se skvělým přítelem :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!