Anglie - Stratford

Hned na začátek bych vám ráda popřála VESELÉ VÁNOCE, HEZKÉ SVÁTKY A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK. Doufám, že jste dostali vše, co jste si přáli. Já jsem s dárky moc spokojená. Každopádně dnešní článek není vůbec o dárkách ani o vánocích. Opět to bude článek z Anglie. V Anglii jsem sice byla už uprostřed v listopadu, ale to snad nevadí.
 
Dnes to bude o městě Stratford upon Avon. Jedná se o rodiště Shakespeara. Kdyby vás něco o tomto městě zajímalo, určitě si to vyhledejte. Jedná se totiž o moc hezké místo, které stojí za vaši návštěvu.

 Dům Shakespeara. 



 
Celou stěnou jsem byla okouzlena, i když mi přišlo, že se do ulice moc nehodila. Každopádně jsem si ji vyfotila i stouhle paní, která si před ní zrovna něco četla.


 
Holy Trinity Church/kostel Nejsvětější trojice 
Jedná se o kostel, kde je Shakespear se svou ženou i dcerou pohřben.  






 

Byli jste v Anglii?  
A také mi nezapomeňte napsat, co jste našli pod stromečkem?!

Share this:

,

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Máš moc hezký fotky, určitě se tam někdy musím podívat! xd Můžu se jen zeptat na co fotíš? :)
    Jinak k Vánocům jsem dostala kupu knížek - jednu už mám přečtenou a jinak pár bloků, které 100% využiju!
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Fotím na zrcadlovku Canon EOS 1100D a objektiv canon efs 18-55mm - tím jsem fotila tyhle fotky. A pak mám ještě teleobjektiv Tamron AF 70-300mm :)

      Vymazat
  2. Nádherný článek, nádherné město, nádherné fotky. Prostě krása! :) Tyto články z Anglie od tebe strašně ráda čtu :) Já v Anglii byla, ale ve Stratfordu nad Avonou bohužel ne. Snad se tam třeba jednou podívám :)

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, v Anglii jsem bohužel nikdy nebyla, ale doufám, že mi to vyjde a v září se tam podívám s mou školou, fotky jsou vážně nádherné:)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky! :) V Anglii jsem byla, ale jenom na 4 dny :/ takže jsme toho se školou moc neprošly. Chtěla bych se tam na 100% podívat ještě několikrát, protože jsem byla Anglií naprosto okouzlena ♥ :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé tak tam by se mi taky moc dobře fotilo! Pěkné fotky :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. krasne fotky! Ja som bola len v Londyne ale UK je carovne cele :)
    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  7. Na Stratford a York jsem měla ve škole prezentace! Vypadá to tam nádherně, miluju tyhle stavby v historickym britskym stylu :). Krásný fotky, jen je jich málo :( :D :))).

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to ako z rozprávky ♥ Nádherné fotky!
    V Anglicku som ešte nikdy nebola, ale verím, že sa mi tento sen čo najskôr splní :)
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!