Be happy now, not in the future


Tak nějak si myslím, že bychom měli být šťastní. Netvrdím, že bychom si hned teď měli vytáhnout koutky úst a usmívat se jako blázen. Chci tím říct, že i přesto, jak je to dneska těžké a jak se děje spoustu hrozných věcí, pořád bychom měli myslet pozitivně. Je hrozně lehké to takhle napsat a čekat, že si najednou hrstka lidí řekne: „budeme šťastní“, ale pořád je to alespoň takový začátek, abychom si uvědomili, že být šťastný je důležité. 


Ve světě se děje spousta hrozných věcí. Ale vezměte v úvahu, že to se dělo vždy. A nejspíše se to i nadále bude dít, a tak i proto, že nikdy nevíme, kdy bude atentát na nás nebo kdy umřeme třeba nešťastnou náhodou, je třeba si život užívat. A ne litovat vše okolo nás.  

A tak si myslím, že bychom měli být šťastní opravdu šťastní! Život je, i přes vše zlé, krásný a tak by bylo pěkné se zaměřit na všechny ty hezké věci a ty zlé zkrátka odstranit. Vezměte si, že za chvíli jsou tady Vánoce, což je krásný svátek, který sice obsahuje spoustu spěchu a stresu, ale přece jenom jsou to Vánoce a Vánoce musí být hezké. Silvestr je hned v závěsu, nový rok čeká a s ním i další spousta radosti.


Teď bychom si měli říct, všechny pěkné věci, které nás těší, které nás naplňují, a které nás dělají šťastnými. Já napíšu své, vy ty své můžete napsat dolů do komentáře.

1. Energické písničky a tanec
2. Nově nafocené fotky a okamžiky
3. Rodina a kamarádi
4. Věci, které se stanou, jako třeba to, že pojedu do Anglie a do Drážďan, budou Vánoce a Nový rok
5. Dobrá známka z testu, na který jsem se neučila
6. Vůně svíčk, spánek a volný den
7. Cizí lidi, kteří se na mě usmívají
8. Naše kočky
9. Šťastní a dobře naladění lidé okolo mě
10. Dobře napsaná kniha, příběh, článek
11. Nové příležitosti, zkušenosti, zážitky, motivace
12. Poflakování se venku
13. Moře, hory, příroda, zvířata
 
Tak to by bylo mých šťastných 13 věcí. Třináct proto, že třináctka je spojována se špatným číslem a s pátkem třináctého (což se včera ukázalo jako pravda), ale třináct může být i věcí, které vás dělají šťastnými. Já napsala věci, které se mi stávají, které mě potěší, a na které se těším. 
A co dělá šťastnými vás?

Share this:

CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Pěkný článek. :) Někdy si přeji, abych dokázala přemýšlet stejně jako ty zvlášť v reakci na to, co se v poslední době děje. Ale já to nezvládám. Tak se na to alespoň snažím občas nemyslet. To pomáhá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, hezky jsi to popsala. I když se v životě plno věcí nedaří, furt bychom měli být pozitivní :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska mám hodně smutný den, ale tvůj článek mě dontil přemýšlet a konat. Máš pravdu, že nikdy nevíme, co přijde za minutu, či za rok. Proto je důležité užívat si každého okamžiku v našem už natolik krátkém životě :)
    Už se těším na tvůj další článek :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš úplnou pravdu :)
    A třeba tanec mě osobně neuvěřitelně nabíjí a osvobozuje! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som sa práve tento týždeň rozhodla, že si budem zapisovať do diára akúkoľvek pozitívnu vec , čo sa mi za deň stala, hoci len, že som stretla niekoho koho som dlho nevidela alebo videla srnku z vlaku :))

    OdpovědětVymazat
  6. Povedený článek :)
    Já si beru svého psa a jdeme na procházku, uvolním se vyvětrám si hlavu a zpátky se vracím mnohem šťastnější a plná energie na další čas :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi to napsala a máš pravdu, libí pořád musí věřit, že lepší svět existuje a myslet trochu pozitivně, aby se vše negativní neodrazilo ještě více a v horší míře než tomu bylo doposud :(. Mě dělají šťastnou - milka, nutella, oreo, makronky :D, rodina, přítel, moje čtenářky, knížky a francouzský styl života a francouzská kuchyně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento článek je vážně skvělý! :)
    Pokud jsi ještě nečetla knížku Najděte si svého marťana, tak ti jí určitě doporučuji :) Je to o psychologii a o tom, jak poznat sám sebe a být šťastný:) Velice zajímavá kniha, která donutí člověka se nad sebou a svým životem zamyslet :)

    -Nikie <3

    http://www.nikiexx.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!