ANGLIE 2015

Ahoj všichni. Jsem velký cestovatel, a tak když se na naší škole naskytla příležitost jet do Anglie, doufala jsem, že vyberou mě. Poštěstilo se, a tak jsem se 16.11.2015 ocitla vzadu na pětce v autobuse, míříc do Anglie. Na pětce jsme seděli jenom čtyři, i tak jsme se ale moc nevyspali, každopádně rozhodně sranda byla, o to i šlo. Jeli jsme přes Německo, Nizozemí, Belgii a Francii, kde jsme nastoupili na trajekt, a ten nás odvezl do Anglie. Nebojte se, uprchlický tábor jsme sice ve Francii viděli, ale nic se nám nestalo. 
 


Anglie je krásná, ale asi ne úplně pro mě. Já jsem letní typ, takže mě velká zima, vítr a déšť opravdu nenadchnou. Ze všech stran vás obklopují zajímavé, velmi podobné a takové elegantní a staré domečky, spoustu lidí a také auta, která jezdí v protisměru. Pro nás, jezdce na pravé straně, to je opravdu nezvyk. 


Ubytovaní jsme byli v rodinách. Já jsem byla s kamarádkou u takové starší paní Judy, která byla moc hodná. Každý den jsme dostávali tak moc jídla, až jsme to vůbec nemohli sníst. Všechno jídlo bylo, překvapivě pro mě, velmi dobré. 

Vzhledem k tomu, že byl zájezd dotován EU, jsme museli strávit 9 hodin ve škole. U nás se to rozdělilo na dva dny po čtyřech a půl hodinách. Jelo nás kolem 40. takže jsme ještě byli rozdělení na tři skupiny ve škole. Já jsem byla ve skupině u Melodi, která byla opravdu fajn.  Hodiny byli zajímavé, většinou jsme si tam povídali o různých věcech v Anglii, o různých místech a hráli nějaké hry. 




 


 


 



 




Také jsme v Anglii navštívili spoustu krásných míst, o některých se chystám i psát, tak se můžete těšit na další články.

A vy jste byli někdy v Anglii? Chtěli byste? Jak se vám tam líbilo?

Share this:

,

CONVERSATION

17 komentářů:

  1. Těším se na další článek o Anglii.:) Také se tam se školou chystám a strašně moc se těším. Nikdy jsem tam nebyla a tak jsem zvědavá, co mě tam potká. Bohužel jedu až v květnu, takže si pár měsíců musím počkat. Krásné fotky!
    - Evii<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se těšíš. :) Doufám, že se ti tam také bude líbit.

      Vymazat
  2. jééj krásne fotky teším sa na ďalší článok ;) . pozerám že to anglické počasie sa nezmenilo heh :D
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy, když byl někdo ze známých ubytován v nějaké rodině v Anglií, tak si stěžoval, že dostával málo najíst :D, těším se na další článek, Anglií mám ráda, ráda bych se tam taky jednou podívala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jsem napsala, že my jsme se měly s kamarádkou dobře, paní nám dávala takový porce a ještě dezert, že jsme to opravdu nemohly sníst. :)
      Určitě se tam jednou také podíváš. :)

      Vymazat
  4. Všimla jsem si, že teď hodně škol, dostalo tuhle dotovanou nabídku od EU a hodně se tam teď kvůli výuce jezdí, což je jenom fajn, člověku to hodně dá :). Jinak nestalo se náhodou v tu dobu to neštěstí v Paříží, když jste byli v Anglii? Jestli ano, tak já být na tvém místě, tak asi dost zpanikařím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, snad všechny školy v čr dostaly tuhle dotovanou nábídku :D
      Neštěstístí v Paříží se stalo 13.11 v pátek, my jsme odjížděli až 16. v pondělí... přes Francii jsme jeli, ale jenom přes malý kousek, kontrolovaly nás tak nějak normálně, a nic se nám nestalo ani nám nic nehrozilo. :)

      Vymazat
  5. Před dvěma lety jsem byla v Anglii se školou a tedy mám na ni podobný názor, město je to krásné, strašně se mi líbí ty jejich červené domečky, ale i přes to, že jsem tam byla v květnu, tak byla zima, pořád pršelo, vzduch byl strašně vlhký a asi bych tam bydlet nechtěla. Taky jsme byli ubytovaní u rodin, bohužel jsem s kamarádkou chytila snad tu nejhorší, paní byla blázen do X-Factoru a nevšímala si nás, pán byl hrozně starý, měli tři uštěkané staré psy, kteří nás neustále otravovali při jídle (což by mi asi tolik nevadilo, kdyby mi do toho jídla nelezli) a jedli jsme odděleně od rodiny. Každopádně jsem si ten výlet užila, ještě bych se do Anglie chtěla podívat, ale tentokrát bych radši spala na hotelu, než u rodiny.. :D
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to moc pěkné místo, ale prostě žít bych tam nemohla. :)
      Tak to jste měli teda smůlu, u nás si snad všichni rodinu chválili. Od rodiny jsme také jedli odděleně, i všichni ostatní. Asi to tak mají udělaný, že ty studenti, kteří k nim jezdí jedí zvlášť... :)

      Vymazat
  6. Výborný článek, já ráda cestuji, takže jsem moc ráda takhle prostřednictvím tvého článku nakoukla do Anglie :) Taky bych se tam někdy ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Určitě se tam jednou podíváš! :)

      Vymazat
  7. Nádherné fotky :3 Tvým krásným článkem jsi mi připomněla moji nedávnou návštěvu Anglie :3 Bylo to prostě úžasné <3
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Waau, Anglicko ti naozaj závidím..:) Super článok a krásne fotky!
    www.sabissworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já v Anglii byla dvakrát, v deváté třídě, to už nějaký ten rok je, a vloni v létě. V devítce jsem tam byla se školou, taky jsme bydleli u rodin, ale nechodili jsme do školy ale jen po památkách a tak, což bylo super, protože když jsem tam loni jela s kamarádkou jen tak, už jsem měla jakž takž všechno prolezlé a neztratily jsme se (kromě prvního večera, když jsme zapomněly, jaký autobus nám jede k domu a jak se jmenuje zastávka :D). No a nemůžeš se divit že pršelo a byla zima, když jsi tam byla v prosinci :))). Já, jak jsem říkala, jsem tam byla minulé léto a pršelo asi jen jednou, a to v den, kdy jsme dorazily, a byl večer. Celý týden svítilo sluníčko, bylo horko, né-li uplný vedro, že se pomalu nedalo existovat a strašně jsme si to užily. :)))

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!