Podzim

Ahoj. Pokud jste četli můj článek 7 důvodů, proč mít rád podzim, víte, že se tam objevil bod Období pro fotografy. Já samozřejmě nejsem fotograf, ale focení mě baví, což je podle mě to nejdůležitější. A protože se na mě podzimní fotky jenom valí, rozhodla jsem se vyfotit podzimní krajinu i já sama. 

Podzim je opravdu barevné období. Sice je u nás pořád ošklivo, takže tu je vše takové do šedo-hněda, ale i tak je to moc krásný (mysleme pozitivně). 
Když jdete do nějakého parku, většinou tam najdete i spoustu veverek. U nás na Štěpánce-Mladá Boleslav jich je opravdu hodně, takže se staly opět mým středem zájmu. 
 

 

 Máte ve měste/vesnici nějaké místo, kde by byla krásná příroda, hodně zvířat a čerstvý vzduch? Nějaké místo, kde by vás tolik nesvazovalo okolí, kde byste se od všech vašich starostí hezky odbourali, udělali si obrannou stěnu a už nikdy víc přes ní tyhle zlé věci nepustili. Nemusí to být ani v přírodě, stačí si vlastně určit nějaké místo, kde můžete být sami sebou  (sami sebou byste měli být vždy), kde budete mít klid, a kde budete moci relaxovat, vypustit všechen stres a odreagovat se.






Fotky jsou foceny Canon EOS 1100D + Canon EFS 18-55mm+Tamron AF 70-300mm

Snad se vám článek líbí. Najděte si nějaké hezké místo, které bude vaše a užijte si ho naplno! S láskou, Denyii

Share this:

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Úžasný fotky :) Moc se mi líbí ta druhá a pátá :)
    U nás máme krásnou přírodu, čerstvý vzduch, ale těm zvířátkům se tu asi moc nelíbí :( :D

    La vie de Nikol

    OdpovědětVymazat
  2. ty fotky jsou tak dokonalý a roztomilý!:D:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tmavá veverka je úžasná :o Hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :3 :)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky! Mega giga krásné. Fakt.

    Já mám u nás ve městě vyhlídnuté takové jedno místo. Je tam krásně. V neděli tam půjdeme s kamarádkou pouštět draky a fotit. Snad.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty veverky jsou opravdu nádherné :) krásné fotky, jsi moc šikovná :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, máš vážně talent! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Máš prostě super fotky to se nezapře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Holka, ty prostě umíš fotit! :3 Zase úplně nádherné fotky. Jak veverky, tak i park... Asi jsem se do nich zamilovala, vážně :D Taky bych strašně ráda šla něco fotit, těšila jsem se na to celej rok, ale ta blbá ortéza!

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou nádherné fotky! :) Hlavně ta první je rozkošná. Máš opravdu talent :)
    Jinak máte u vás krásnou přírodu, tam se musí fotit opravdu parádně :) U nás je to jen taková ta klasika, žádné altánky, pěkné mosty a tak :/ :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  11. Máš fakt talent ! Pokračuj :) Těším se na zimní fotky ..
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  12. Ty veverky! Ty fotky jsou skvělé a článek jsi mě namotivovala. přemýšlela jsem, zda se mi dnes chce jít někam ven do přírody, alespoň na louky kousek od mého domu... a asi půjdu. i když je zataženo, člověk se odreaguje a přijde na jiné myšlenky. A třeba něco pěkného vyfotí! :3

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!