Střípky z léta

Ahoj. Tak už nám těch deset měsíců pekla začalo. Prvních pár dnů máme za sebou, ale i tak si to pořád moc neuvědomuju. Už jsem deváťák, takže je to pro mě rok rozhodování, kam vlastně půjdu a také budu dělat přijímačky, achjo. Ale článek o škole, rozhodování, přijímačkách napíšu až jindy. Dneska tu mám další fotky, které jsem fotila v létě. Doufám, že se fotky budou líbit.




 
Kotě není naše. 








Určitě mi dolů napište, jak se fotky líbí, co zlepšovat a také jak jste se měli první týden školy. :)
(S)mějte se krásně! :)

Share this:

CONVERSATION

21 komentářů:

  1. Páni, fotky jsou úplně nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky ! :) Ta mačička je rozkošná :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já zrovna nastoupila do druháku, fakt jsem se do školy těšila. <3 :)
    A fotky jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teprv v devítce no.. :D A děkuju moc :)

      Vymazat
  4. Kouzelné fotky, úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To kotě je roztomilé! :) Krásné fotky. Strašně se mi líbí ta úplně první.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, kotě je nejlepší :).

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky. Moc se těším na další články. :)

    OdpovědětVymazat
  8. To koťátko je krásné♥:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotky :) To koťátko je úplně kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni! Zatím snad nejpovedenější fotky, které jsem od tebe viděla. Jsou dokonalé. Naprosto!

    PS: To kotě chci domů.

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!