Game of thrones

Ahoj všichni. Dneska jsem si pro vás připravila článek o mém oblíbeném seriálu. Jedná se o seríál Game of thrones tedy Hra o trůny. K GoT jsem se dostala díky tátovi, který jednou přišel s tím, že mu tento seriál doporučovali kamarádi z práce. A tak hned ten večer jsme si pustili první díl a koukali. Já jsem si GoT hned zamilovala. 


Dnes už máme dokoukanou poslední serii, která vyšla a tak netrpělivě čekám na další. Kdybych si asi měla vybrat rody, které mám ráda nejvíc... určitě to jsou Starkové. Jsem snadno ovlivnitelná, tudíž mám většinou ráda ty postavy, které bychom mít rádi měli. Proto se ani nemůžeme divit, že třeba Malíčka moc nemusím a Cersei je mi také proti srsti. Samozřejmě mám ráda Daenerys, Jon-a Snow, Aryiu, Tyriona a takové ty postavy, které má ráda většina.


 

Nejoblíbenější hláška je stoprocentně ta nejznámější. Tedy: 

„You know nothing, Jon Snow.“

Mám i takové triko, ale je to velikost 16 což je asi XXL, takže spíš jsou z toho šaty. Líbí se mi více hlášek, ale z těch známějších je to ještě: 

„Valar Morghulis-Valar Dohaeris.“

Je škoda, že teď musím zase na další díly čekat, ale to čekání se opravdu vyplatí. Navíc začínám číst i knížky, tak si ty začátky připomínám alespoň tak.

A pokud Hru o trůny neznáte nebo nesledujete, rozhodně doporučuji všem fantasy nadšencům a také lidem, které pár nechutností a krve nezabije. Občas je to fakt drsný. 

A ještě rada na závěr, nikdy, ale nikdy si neoblibujte žádné postavy, je velká pravděpodobnost, že je ještě na konci dílu nebo serie zabijou. Toť bylo vše o mém oblíbeném seriálu.

A jaké seriály sledujete vy? Znáte Hru o trůny? Jáká je vaše oblíbená postava? A máte nějaké seriály, které bych rozhodně měla zkouknout?


Mějte se krásně, Denyii.

Share this:

CONVERSATION

17 komentářů:

  1. tyjo, o tomhle seriálu je teĎ každý článek, asi se začnu dívat taky :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nojo, taky jsem docela koukala, že je těch článků o GoT tolik :D
      Zkus to a třeba se ti to zalíbí. :)

      Vymazat
  2. GoT je mojí velkou srdcovkou ♥ I když sleduju spousty dalších seriálu, GoT mám prostě nejradši... Na mém blogu jsem psala o GoT tag a recenzi na knížku, tak kdyby tě to zajímalo: http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/ :)

    Jinak máš strašně pěkný design blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak srdcovka to opravdu je ♥ Já zase moc jiné seriály nesleduju :/
      Určitě se kouknu a děkuju moc, ale je pouze stažený :D

      Vymazat
  3. Nějak začali všichni vydávat víc a víc článků s tématikou GoT, což je ale dobře, aspoň se to více rozšíří. Já osobně tento seriál zbožňuji, je to taková moje srdcovka xd Jinak u mě na blogu můžeš najít GoT Tag, kdyby ses chtěla podívat :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si všimla, většina vyplňuje tagy :D No, GoT je už teď hodně rozšířený seriál :D
      Také se podívám :)

      Vymazat
  4. Včera jsem měla snahu tento seriál začít, ale vážně co vás na tom tak baví? Já myslela že umřu nudou :D Ale nevzdám se zkusím to s tím dál. Většina seriálu má první díly slabší. Takž to prostě dám! :D
    Jinak miluju Teen Wolf. Nejlepší seriál vůbec. Pak mám docela ráda True Blood. Koukala jsem na TVD, ale tam jsou nejlepší první 4 série a pak už nic moc. A The Originals. To je fajn seriál :) Chvíli jsem koukala i na PLL, ale ty mě přestaly bavit ve třetí sérii :D

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to líbilo hned od začátku, tak když tě to nezaujalo od začátku, nejspíš tě to nezaujme ani po pár dílech :D Každý jsme jiný no.
      Díky za super tipy! :) Z TVD jsem viděla kousek prvního dílu a nedokoukala jsem to, asi se budu dívat spíš na jiné seriály... o PLL jsem také přemýšlela, ale stále váhám :D

      Vymazat
  5. Výborný článek :) Píseň ledu a ohně mám rozečtenou, právě se chystám pustit do druhého dílu :) S tím souvisí i to, že jsem trochu pozadu se seriálem :) Ale aspoň nemusím čekat na nové díly :) Jinak mám svoje oblíbence a jen doufám, že se jim nic nestane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já právě tím, že mám seriál dokoukaný a teď už jenom čekám na další serie, tak jsem také začala číst knihy :D Zatím jsem na začátku Písně ledu a ohne :D
      No, doufej, že se jim nic nestane :D

      Vymazat
  6. Ja som videla jeden diel,ale je to na mna moc drsne :) ale manzel ten serial zboznuje :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Game of Thrones se také chystám číst nebo sledovat, tak snad se mi to bude líbit :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Ten seriál je fakt skvělý :) Jen škoda, že teď musíme tak dlouho čekat :(

    OdpovědětVymazat
  9. GoT miluju! Nikdy jsem se ale nedokopala k tomu, abych četla ty velké bichle :D
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve dramatickém, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  10. Se seriálem jsem jednu dobu začala, ale nedostala jsem se bohužel daleko... Tak snad druhý pokus :D

    OdpovědětVymazat
  11. S přítelem tento seriál zbožňujeme, už netrpělivě čekáme na další sérii :)

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!