Život je fajn

Mám opravdu skvělou náladu. Tyto prázdniny jsou zkrátka úžasné. Hned na začátku jsem byla na dovolené. A seznámila jsem se tam s Matym. Sice jsme se bavili jenom dva dny, ale i tak to bylo hrozně fajn. Myslím, že kdyby bydlel blíž bylo by to i teď moc fajn. Bohužel nám osud moc nepřál. Sice si už nepíšeme, ale byl to pořádný start prázdnin. Podle mě je skvělý, když poznáváte nové lidi. Neřekla bych, že jsem nějaký seznamovací typ, někdy od sebe i lidi odstrkuji, ale tohle léto chci opravdu poznat nové lidi. Navíc je potřeba se bavit, což já mám toto léto v plánu. 

weheartit.com


Co možná nevíte je, že jsem byla na soustředění. Tancuji, už docela dlouho. Od malička jsem tancovala. Přes aerobik, balet a moderní tance jsem se dostala až ke Street dance. A to je prosím něco úžasného. S parkuristama jsme si to co nejvíce užívali. Skvěle jsme se bavili a něco skvělého zažili. Jo, chci tam zpátky, ale nebudu brečet, protože život jde dál a já vím, že potkám zase někoho jiného a zažiji něco jiného, třeba ještě víc úžasného.

weheartit.com

A po dlouhé době, kecám, vím to dlouho, jsem přišla na to, že život je neskutečně fajn. A vlastně není ani tak dlouhý, jak se nám zdá. A přesto, že mi je teprve 14, vím, že už mám něco málo za sebou. A s klidem mohu říct, že jsem si těch 14 let, co tu jsem pořádně užila. A teď si chci i zbytek mého života užít, co nejvíce to půjde. Protože.

LIFE IS BEAUTIFUL. 


LIVE YOUR DREAMS.

Popravdě jsem hrozný člověk. Jsem náročná, sebevědomá, cílevědomá, panovačná, náladová a zlá. Ale jsem to já. A asi už mě nic nezmění. A já sama se měnit nechci, takže se s tím všichni smiřte. Okey? Okey.

Tak a teď, když víte jaká vlastně ve skutečnosti jsem, můžete odejít, a nebo se s tím prostě smířit a dočíst tento nesmyslný článek. Stejně už končí. :)

Tímhle článkem jsem se chtěla vypsat. Podělit se o své zážitky, i když jsem nezašla vůbec dopodrobna. Myslím, že jste i vy něco skvělého zažili, tak neváhejte a napište mi to do komentářů, klidně si na mě nebo na někoho jiného postěžujte, vykřičte svůj názor do světa a jděte žít. Protože většina z nás život pouze přežívá a to my přece nechceme. A abych nezapomněla, práskněte na sebe také nějaké špatné vlastnosti, ať se necítím blbě jenom já. 

Jinak zdravím 7 mých pravidelných čtenářů! Děkuji, že mě sledujete. Pac a pusu. Jdi se bavit.
Vaše Denyii

Share this:

CONVERSATION

17 komentářů:

  1. Já jsem vždycky chtěla tancovat, bohužel to nějak nevyšlo :/
    jinak, na dovolené jsem se ještě s žádným klukem nepoznala, asi bych se nedomluvila, max. anglicky :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak však je ještě čas začít :)
      Naštěstí tohle byl čech xD, ale už se mi i stalo, že jsem tam mluvila s cizincema, no dodneška nevím jestli mi rozuměli :D

      Vymazat
  2. Hrozně tě uznávám za to, že se dokážeš bavit a těšit se z každé maličkosti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím si, že by to bylo něco zaco bys mě měla uznávat, ale budiž :) Tak teda děkuju :)

      Vymazat
  3. Je to krásný článek:)
    Teď když tak nad tím přemýšlím, vždycky jsem chtěla víc blogspot, ale vždy, když jsem si ho založila, tak jsem to vůbec neuměla, tak máš můj velkej respekt:D!
    Jinak s článkem souhlasím a mám to stejně<3 jak jinak:)
    Neboj, nezapomněla jsem na Tebe, jenom jsem věděla že jsi přešla na blogspot ale DOTEĎ to nějak nezkoumala:)
    Jinak ten kluk do kterýho jsem zamilovaná, byl jeden z nich, co tam byl s náma jak jsme byli ty dva dny s kamarádama, jak jsme tam skákali do vody:D
    Blog máš krásnej, dřív si patřila mezi mé nejoblíbenější bloggerky, a tak to bude samozřejmě dál<3!


    (Jj, teď mi nějak zmizelo tlačítko publikovat komentář:D Tady vidíš ten můj technickej "talent")
    (Už ho vidím! Jo jsem divná.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      No já právě také vůbec nevěděla, co a jak se tu dělá, ale nějak jsem to zmákla :D Není to zas tak těžké, jak to vypadá :)
      Jo aha :D ale je fajn být zamilovanej, ne?!
      ježiš, ty seš zlatá :) Tvůj blog je také moc krásnej <3 ♥

      Vymazat
  4. Life is beautiful Live your dream. 2 věty, kterými se snažím vést celý život. Žiji každý den jako by byl mým posledním, dělají mi radost maličkosti. Takhle by to měl dělat každý a jsem ráda, že i ty patříš mezi tu skupinu lidí, teří se dokažou bavit a užívat života. Žijeme jen jednou.(trošku jsem se rozepsala a začíná to být trochu deep:D) ale je to tak. Vymluvy neexistují, prostě se bavme :) Chica loca♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, souhlasím se vším, co jsi napsala. :)

      Vymazat
  5. Mluvíš mi z duše. Přesně rozumím, co tím chceš říct, akorát jsem v tomhle trošičku jiná. Mám pocit, že musím šíleně dřít, dokázat hrozně moc věcí. Všechno, co dělám, dělám jenom za nějakým účelem, ne jen tak. A někdy mě to dost ničí. :) Je super, že si takhle užíváš život. :) SKvělý článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý si užívá trochu jinak, no. Ale myslím, že by ses také měla jednou jen tak udělat něco bez důvodu :)

      Vymazat
  6. Doufám, že jsi mě do těch pravidelných čtenářů taky zahrnula! :D

    Hele, jsem ráda, že jsem objevila dalšího člověka, který si prázdniny užívá. Moc tě prosím, užívej i za mě, protože já umírám nudou. Přiznávám, teď je to o něco lepší, protože se konečně začíná něco dít, ale prostě od té doby, co jsme se vrátili ze Sicílie, prázdniny jenom přežívám.

    Jsme pořád na chalupě. Přiznávám, že pár dnů je to fajn, ale moje rodina si myslí, že je děsně khúl trávit tam celé prázdniny. A já jsem samozřejmě jediná, která má jiný názor. Raději bych byla doma, kde mám možnost jít ven s kamarádama, podnikat s nimi výlety a tak. Jenže místo toho pořád dřepím na chalupě a každý den vidím ty stejný ksichty mých příbuzných. (Pardon.) Teď jsme konečně po nějaké době doma. Dneska jdu na procházku a do čajovny s jednou kamarádkou a od středy do pátku budu u jiné kamarádky. Mám z toho opravdu radost, protože už jsem byla tak unuděná, že mě nebavily ani mé koníčky. A to už je sakra zlé. Tak doufám, že ještě vyjde výlet do Prahy, celodenní výlet s kamarádkou, že se sejdu s jednou bývalou spolužačkou (se Zet, jestli si ještě pamatuješ článek o tom, jak jsem se s ní po dlouhé době viděla :)), taky doufám, že se nějak domluvíme s kamarádkou, která bydlí v jedné nedaleké vesnici a přijede k nám, že půjdeme fotit s tou kamarádkou, se kterou chci jít na celodenní výlet a že si spolu uděláme piknik. (Musíš z toho být jelen, omlouvám se! :D) A pokud tohle všechno vyjde, budu šťastná. :) Ještě taky pojedu na tábor, takže to zatím vypadá, že druhá polovina prázdnin by mohla být opravdu bombová.

    Ale proti té nudě jsem se snažila bojovat i sama. Vyráběla jsem, snažila jsem se kreslit, dost jsem četla. Posledních pár dnů to tedy šlo hůř, protože jsem měla nějaké krizové období, kdy už mě nuda opravdu užírala, ale jinak to šlo. Ne že bych se bavila tak, jako kdybych byla s kamarády, ale bylo to fajn. Měla jsem ze sebe radost, že jsem něco zvládla a hlavně, že jsem neseděla jenom u počítače. (To jsem dělala v tom krizovém období, ale nemůžu říct, že bych toho litovala. Přes školní rok to nestíhám, tak proč ne? Hrála jsem hru, kterou jsme hráli ještě s taťkou, když mi byly tak 4 roky, takže to byla taková nostalgie, zavzpomínala jsem si a bylo to fajn. :))

    Být sebevědomá je špatné? Nemyslím si. Moje sebevědomí se pohybuje tak okolo bodu mrazu a to vůbec není fajn. Vždycky, když se vyškrábu trochu výš, někdo mě svojí dementní poznámkou shodí zpátky dolů. A nejhorší je, že s tím neumím nic moc udělat. I kdybys do mě celý den hustila, že jsem hezká, chytrá, hodná a já nevím co všechno, budu si připadat jako méněcenná... Z mého pohledu je tedy dostatek sebevědomý docela záviděníhodný.

    A mé špatné vlastnosti? Jsem náladová a to opravdu dost, někdy urážlivá, dokážu být zlá stejně jako každý. A jako rozhodně svojí nejhorší vlastnost beru to, že kolikrát lidem nepřeju jejich úspěchy. Teda, aby bylo jasno, není to u mě tak hrozné, abych kvůli tomu lidem házela klacky pod nohy, zase ze sebe nechci dělat nějakou svini (:D), ale jo, dost často se mi stává, že lidem uvnitř sebe nepřeju dobré věci. A je to venku, Tez je svině. Ale naučila jsem se to ovládat, takže to vždycky zůstává jenom uvnitř mě a časem to zkrátka vyšumí a já to začnu tomu druhému přát. A taky musím ještě podotknout, že to mám jak u které osoby. Některý lidi jsou mi úplně volný, někomu to hned od začátku přeju, ale u některých lidí mi to prostě dělá problém. Asi u těch, u kterých si myslím, že si to nezaslouží. Je to zvláštní, ale hele, poslední dobou to u sebe pozoruju čím dál tím míň a jsem za to neskutěčně ráda, protože tohle je opravdu hnusné a já to vím, jenže něco zkrátka změnit nejde. Věř mi, každý má v sobě něco špatného, ale i dobrého. Nikdo není naprostý svatoušek, i když se tak tváří. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panebože, snad nejdelší komentář, který mi kdy kdo napsal. :D Však ono se to zlepší! :) Moje rodina si taky myslí, že je děsne khůl trávit léto na chalupě, naštěstí mamka ani taťka už nemají dovolenou :D jupí jupí jej, jsme tam jenom o víkendu.
      No vidíš, teď se to zlepší. S kamarádkama si to užij, i když si nejsem jistá, s kterou to teda jdeš na výlet, s kterou budeš fotit a tak :D ale snad jsem to nějak pochopila! Musíte si to pořádně úžít, to je to hlavní!!

      Jo proti nudě je dobré bojovat, já většinou skončím jenom u toho počítače, takže tě docela obdivuju, že jsi se "donutila" dělat i něco jiného :D

      Vlastně ty tvé špatné vlastnosi, které si vypsala, tak ty mám i já :D Akorát jsem si to uvědomila až teď, ale je to přesně tak, jak si to napsala :)

      Vymazat
  7. Ups, pardon. :D Ještě jsem chtěla napsat, aby sis ty prázdniny užívala i nadále. Je pěkné vidět, že si umíš život opravdu užívat. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je skvelé ja si tiež prázdniny užívam a snažím sa spoznávať nových ľudí a nové veci. Na začiatku prázdnin som väčšinou doháňala spánok a oddychovala som teraz sa snažím užívať si ich inak chodím veľa vonku a plánujem tiež ísť niekde na dovolenku :) Na sústredení som bola tiež ale z niečoho iného a aspoň som vtedy nemusela na tri dni ísť do školy... :D Na tancovanie som až moc ťarbavá možno keby som sa do toho zažrala by mi to išlo ale ja nie som taký človek, ktorého niečo baví stále (asi okrem športu) ale keď si nájdem nejaký koníček, ktorému sa chcem venovať vydrží to u mňa asi len pár týždňov :D Na dovolenke som sa nikdy nestretla s nejakými chalanmi len s babami a dorozumievala som sa rukami nohami lebo som nevedela po nemecky len trochu po anglicky :D myslím že si ma do dnes pamätajú ako som sa snažila niečo im povedať a len som čosi mrmlala a hrabala rukami do vzduchu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! :) Jo, tak nějak to u mě vypadalo když jsem se snažila domluvit v Německu :D Hrabání rukama všude kolem mě, ale asi to stejně nepochopili :D

      Vymazat
  9. na to že mas 14 rokov tak máš krásne články a fakt super pohlad na tento zivot a svet :) len tak dalej nech je s tebou stale dobra nalada a hlavne vela usmevu :) ♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!