Jsem Denyii

aktualizace 27.10.2016

Začátky jsou prý těžké, i když, toto není začátek. Spíš takový pokus-omyl. Kdo by to byl řekl, že zrovna já půjdu sem. Dobře, na starém blogu to zmiňuji skoro v každém článku, a přece jsem si nemyslela, že to fakt udělám. Život jde dál, myslím, že je jedno jestli ho budu psát tady nebo na starém blogu. Nezdá se to, ale blogů jsem měla hodně. Všechny na blog.cz. Před třemi roky jsem začínala tam, nyní začínám zase tady. Takže to přece jen je začátek.----zcela původní verze. Nyní tu jsem k datu 27.10.2016 už něco málo přes rok. 



Pro některé jsem jenom ta divná, pro jiné někdo, koho vůbec neznají… pro vás jsem Denyii. I přesto, že vzhledově vypadám stěží na 10let je mi neuvěřitelných 1516 let. Postupem času mi někteří lidi tipují 12, jiný 18, takže si asi vyberte sami...Jsem pořád stejně prťavý človíček, který si zase něco usmyslel a teď za to musí nést zodpovědnost. Asi bych se definovala jako pesimista optimista optimisto-realista, který chce být šťastný a chce rozradostnit lidem den a přívést je na lepší myšlenky.  Ráda cením zuby-pozor, koušu! A mám prý roztomilé golfové jamky na tváři-ďolíčky. Zbytek si můžete dotvořit sami-stačí se podívat na konec menu na můj facebok nebo snapchat nebo instagram.


Vánoce roku 2013 považuji za šťastný rok. Dostala jsem vysněnou zrcadlovku, kterou se snad celý život budu učit fotit. Vzhledem k tomu, že tento blog bude hlavně o věcech, které mám ráda, budou tu nejvíce fotky. Mimo to, že miluji koukání přes hledáček, také ráda čtu. Někdy pět, někdy jenom tři knihy najednou. Už pár chvilek zkouším psát recenze, s těmi se tu určitě také setkáte-už nejspíš nesetkáte. V poslední době jsem také zběhlá do zdravého životního stylu, takže můžete čekat pár článků i na toto téma-nečekejte. Nebo možná taky ne, sladké jím skoro pořád a gaučing provozuji skoro každý den... fajn skoro každý den nachodím víc jak 3 km a také mám 2x týdnně trénink a jednou týdně 2hodinový tělocvik.  
Doma mám boxovací pytel, který ode mě často chytá ránu pěstí. Tak si na mě dejte pozor. Jinak jsem celkem mirumilovný tvor :). 

Momentálně jsem v USA jak exchange student, bydlím v Texasu s host rodinou. Občas si tancuju doma v pokoji teda. Občas si zaposiluji, přemýšlím o nějakém bojovém umění...


Už jsem si zahrála na myslící osobu, představila jsem sama sebe a také nastínila zaměření tohoto blogu. Mám dojem, že jsem sepsala vše důležité. Můj život je taková nekonečná klouzačka, jednou si nahoře, podruhé dole. Hlavně si to užij-ve zdraví!

Takže, pokud jste tento nudný článek dočetli až do konce, srdečně vám gratuluji a předávám cenu v hodnotě několik tisíc promeškaných vteřin díky nudnému článku -  nudné Denyii. pfff. Však já jsem boží. 


(S)mějte se krásně!

Share this:

,

CONVERSATION

12 komentářů:

  1. .Ďakujem za tú cenu, tvrdo som makara aby som ju získala :D
    ...
    Prečo si svoj blog presťahovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu cenu sis taky právem zasloužila :D
      Už dlouho jsem nad blogspotem přemýšlela, ale pořád jsem si nebyla jistá. A pak to na mě hodně přišlo, tak už pár měsíců zkoukám blogger a zjišťuji, co se tu dá a nedá udělat. Plánovala jsem sice blog přesunout až v září, ale nakonec jsem to udělala už teď :) A tak nějak jsem chtěla mít blog více profesionální :D Na starý blog nejspíše také napíšu článek, jak se to všechno seběhlo :)

      Vymazat
  2. Tak už taky na blogspotu? Když jsem se přesouvala, nebyla jsem si jistá, ale teď jsem daleko spokojenější, tak doufám, že budeš i ty. A jinak to bude stále stejné? Myslím články, recenze atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to bude jenom lepší :D
      Ano, plánuji, že to bude vše stejné jako na starém blogu :)

      Vymazat
  3. Já jsem s tím přesunutím zase na vážkách. Myslela jsem si, že zůstanu na blog.cz, ale teď mě to zase láká sem.

    Jak jsi prosím tě vytvořila ten design? Já se v tomhle na blogspotu vůbec neorientuju. Jinak přeju hodně štěstí a ať se ti tady daří aspoň tak jako na starém blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky dlouho váhala, a pak to nějak přišlo... a tak jsem tady :D
      Dlouho jsem s tím zápasila, trošku jsem se naučila html řeč, ale jinak je tento design stáhlý :D Jenom jsem si ho trošku upravila do češtiny a něco jsem i úplně odstranila :)
      stáhla jsem ho na této stránce: http://gooyaabitemplates.com/ :)

      Vymazat
    2. Aha, děkuju moc. Přesně takové stránky jsem hledala. :)

      Vymazat
  4. No, přeji hodně štěstí a hlavně ať se ti na blogspotu daří i víc, jak na blogu.cz! Samozřejmě, že tě budu sledovat nadále i na tu. :)

    Myslím, že většina o blogspotu přemýšlí. Já to zatím nechávám plavat už jen kvůli tomu, že se tu nevyznám a už jsem si nějak zvykla na tu jednodušší variantu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj starý blog jsem četla a měla jsem ho ráda. Naštěstí se mění jen adresa blogu, ne ty. Takže si myslím, že tě budu číst stále , ať už budeš kdekoliv. Snad se ti tu bude dařit... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem kdysi bývala na blogu a podobným webech. Ale myslím, že blogspot je "přehlednější" a takový "útulnější" :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Denyii :) Blog se v poslední době dost změnil a proto mě zajímá.... Jak se ti povedlo udělat tak skvělý desing ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, design jsem si stáhla na této stránce: http://gooyaabitemplates.com/ Najdeš tam spoustu designů, tak si stačí jeden vybrat a pak už jenom nainstalovat a máš to. :) Já jsem si tenhle dala sama ještě do češtiny. :)

      Vymazat

Jste zlatíčka! :) Moc děkuju za každý komentář!